maanantai 5. lokakuuta 2015

Vituilleen menee, edelleen

Taas viiniä. Ja kaljaa. Olin tänään sh-polilla. Kiva kun suoraan sieltä ja känni päälle. Tässä toki puhuu nyt paljon enemmän masennus kuin syömishäiriö.

Mä en vaan jaksa. Mua ei kiinnosta. Haluun vaan jotain helpostusta tähän. Vituttavaa kun en edes osaa kunnolla pyytää niitä bentsoja. Tällaisiin hetkiin kun ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin känni. Joka tietenkin tarkoittaa lihomista ja entistä pahempaa ahdistusta. Eli tällä vaan ruokin tätä paskaa noidankehää. Vaihtoehdot paskaan oloon on ruoka (lihominen->ahdistus), syömättömyys (jossain vaiheessa pitää kuitenkin syödä), liikunta (nyt oon edelleen kipeä, muutenkin hyvin hetkellinen helpotus), alkoholi (lihominen->ahdistus). Olis ihan kiva kun siinä olis vielä se lääkevaihtoehto. Jolla vois vaikka nukkua kun sekin kusee niin pahasti taas nykyään. Taas useampi yö on huono kuin hyvä. Hetken nukuin jopa hyvin, pistän masenukksen syyksi. Mutta epäilen myös hormonitoiminnan paluuta. Pitäis hankkia e-pillerit ja kattoa vaikuttaako mitään. Mut en saa soitettua ja varattua aikaa.

Mun piti ruveta taas laskemaan kaloreita ja vähintäänkin lopettaa tää lihominen.

2 kommenttia:

  1. Paljon voimia ❤
    oon tyhmä enkä osaa kommentoida mitään huikeeta mut haluun et tiiät että oot mun ajatuksissa ja toivon sulle kaikkee hyvää :)
    - P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kyllä tää kommentti tuntuu aika huikeelta ♥

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!