keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Oon oksettava

mä en jaksa

Nukuin koko maanantain. Tai olin mä noin iltayheksästä aamukolmeen hereillä. Mä oon niin väsynyt. Tänään taas oikein ostin oksennettavaa. Hyvä minä. Koko ajan vaan päässä pyörii kaikki mitä haluan syödä. Mutta kun ei saisi syödä mitään ylimääräistä kun oon jo niin läski. Joten se menee sitten sinne pönttöön. Ja samalla kun syön tulee telkkarista se hiton unicef mainos, jossa joku lapsi kuolee nälkään. Vittu kun sairasta, oikeesti.

Mä oon sairas, vitun viallinen.

En osaa edes värjätä hiuksia enää. Jäi ihan epätasaiseksi takaa, pitää heti olla ostamassa uutta väriä. Siihenkään oo rahaa yhtään. Juu mutta siihen oksennettavaan paskaan kyllä, niin.

Miksei sydän voi vaan pysähtyä? Ihanasti tykytti kun olin oksentanut. Eikö se vaan voisi luovuttaa jo?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!