sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

heikko plösö

Mikähän vittu mussa on kans vialla?! Miten on mahdollista, että tää mun treenaaminen on jotenkin liikaa? Mulla on ny ollu vähän aktiivisempi viikko ton urheilun kanssa ja nyt on pari yötä taas ollu aika huonoja. Samanlaisia kuin tammikuussa. Sehän johti sit siihen, että ENSINNÄKIN paino jumitti ja kaikki meni paskasti ja tulin kipeeksi ja siinä meni kuukausi aikalailla makoillessa. Kyllähän nyt ihmiset treenaa paljon enemmän kuin minä ilman mitään ongelmaa ja mun ruhoni ei muka tätäkään kestä. Oon kuitenkin syönyt, mun mielestä suht hyvin ja panostanu enemmän palautumiseen. Ostin jopa hiilaripitoisempia (vaikka muuten välttelen hiilareita) patukoita, jotta saan heti jotain ravintoa naamaani jumpan jälkeen. Eilen oli vitun vammasta kun olin ensin puolen tunnin stepissä ja se meni tosi hyvin, vihdoin hikoilin vähän enemmän, sain kädet mukaan ja oikeesti sain tehtyä liikkeet. Sit sen jälkeen pumppiin ja yhtäkkiä olikin kaikki voimat poissa, polveen sattui niin vitusti ja se oli ihan paskaa. Tänäänkin oli pumppi suunnitelmissa, mutta en taida mennä. Yritän nyt olla järkevä ja vaan myöntää sen, etten jaksa. Vaikka vituttaa niin perkeleesti.

Oltiin eilen siskojen kannsa sit vanhempien luona ja taas oli oikeesti vaikee syödä kun ahdisti niin paljon. Ja sit tietenkin taas sitä vitun ben&jerry's jäätelöä JA mustikkapiirakkaa. Menin olkkariin kun muut söi. Mullahan oli vähän suunnitelmissa yksi hiilari/herkkupäivä viikossa jos käyn hyvin salilla, mut enhän mä ny voi mitään tollasta syödä. En edelleenkään luota yhtään siihen, että oksentaminen onnistuis eli en haluu edes kokeilla. Ja muutenkin... eihän se nyt järkevää ole. Ja jos sen tekee kerran, lopettaminen on taas niin saatanan vaikeaa. Eikä mulla sellasta oksennushimoa ole ollut. Eilen teki ihan hirveesti mieli kaikkea, mut nimenomaan halusin syödä, enkä oksentaa. Mut sekin johtui paljon siitä, että oli kauhee nälkä. Oli aivan perkeleen lähellä, etten käyny ostamassa jotain, jota olisin katunu. Meinasin ruveta myös leipomaan jotain vhh-herkkua, mut en sit jaksanu ja hyvä niin. Tota vähähiilarista leipomista oon miettinyt, sellasessakin on vaan ihan hirveesti kaloreita kun hiilarit vaihdetaan rasvaan. Jos mä ny tosiaan opettelisin syömään tasapainoisemmin, vaikka sitten karppilinjalla. En mä ainakaan voi alottaa mistään saakelin jäätelöstä. Hiilarit pelottaa niin saatanasti, varsinkin se normisokeri, joka on mulle oikeesti niin koukuttavaa kamaa. Jos syön sitä kerran niin sekoanko kokonaan? Plus tuntuu, ettei se hiilari sovi mulle. Aamupuurostakin tulee kauheen heikko olo. Sellanen tosi inhottava, rintaa puristaa ja tuntuu, ettei saa henkeä, ylösnoustessa huimaa ja heikottaa. Varsinkin ärsyttää kun kahvin jälkeen on sellanen pirtee olo ja suunnittelen mitä kaikkea vois tänään tehdä. Sit puuron jälkeen ei huvita mikään.

Jumalauta kun väsyttää. Ajattelin mennä vähän pyöräilemään, mut kattoo ny. Tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa yhtään mitään. Makaaminen tuntuu liian hyvältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!