keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Läskillä on nälkä

TÖRKEE NÄLKÄ
Kalorit 1007. Eilen ja toissapäivänä reilut 800!!! Ja oon vaan aivan saatanan onnellinen. Tai no, se on ehkä turhan voimakas sana, nuokin kalorit sit kuitenkin tuntuu pahalta, voisin olla syömättä. Mut oon saanu kulutettua niitä kaloreita, jotka lauantaina jäi sisälle ja taas lauantaina vanhempien luo ja sisko tietenkin leipoo niin pitää säästää kaloreita sinne. Koska oksentaminen ei ole vaihtoehto kun ei vaan toimi.

Siis huh, en oikein tajuu miten oon pystyny tähän jo parina peräkkäisenä päivänä. Ihan sen takia et oon tottunu jo kauan syömään paaaljon enemmän. Nälkä on varsinkin tänään ollu aika jäätävä, saa nähdä miten nukahdan. Eilenkin kesti kauan ja annoin ittelleni luvan syödä tänään sen tonnin täyteen. Mut joo eihän tää kauaa tuu jatkumaan, pakko lähtee sinne salille ja sit kyllä syön taas enemmän. Jos tää kaliumjuttu ny korjautuis niin jaksais salilla jotain tehdäkin. Tein pientä jumppaa tänään ja jaksoin yllättävän hyvin, et hyvä merkki kai. Tai sit vaan nälkähyperiä. Välillä on niin energinen ja kevyt olo, et tuntuu et ruoka ei vaan sovi mulle.

Uuuu ku haluis syödä. Juon vettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!