sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

mä en jaksa

Ihan törkee olo. Tuntuu krapulaiselta, ihan niin kuin olisin vetäny hirveet perseet eilen. Mut ei, mä vaan oksentelin sellaset 2 tuntia. Yritin ainakin. Se ei toimi. Ja ihan kummallisesti, saan yökkäyksiä aikaan (kestää sairaan kauan kyllä), mut ei vaan tuu ulos. Oksensin vähän sen jälkeen kun tulin kotiin vanhempien luota, silloinkin se tuli ihan eri lailla. Ja melkein jo harkitsin silloin,  että en oksenna. Ja sit kävin kaupassa, juustonaksuja ja 3 pakettia keksejä. Ja niistä jäi ihan törkee määrä sisälle.

Eli nyt jumalauta oksentaminen ei ole vaihtoehto. Se ei vaan yksinkertaisesti ole. Hoin sitä tässä ittelleni ja se tuntuu ihan hirveeltä. Ja sit tajusin, että se on normaalia. Ei normaalit ihmiset mietikään mitään oksentamista.

Paasto houkuttaa, mut en pysty kyllä siihen. Osastolla olis helppo paastota. En todellakaan oo menossa, mut tuli mieleen. Siellä sais rauhottavia.  Eilen kun en saanut mitään ulos tuli sellanen ajatus, että soitan ambulanssin ja väitän juoneeni jotain myrkkyä, jotta ne tekis mulle vatsanhuuhtelun. Siis en ny oikeesti tekis mitään sellasta, mutta kuinka saatanan sairas mä oon kun sellanen tulee mieleen?!

Oon niin vitun sairas. En oo ikinä tuntenu itteäni näin hulluksi. Haluisin ottaa ton keittiöveitsen ja kaatua siihen.

Oksettaa kaikki. Mut samalla haluun vaan syödä välittämättä mistään. Eniten haluun oksentas. Ja kun tiedän etten pysty, tuun vaan epätoivoiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!