keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Sekoilua

Lääkekänni.

Mä en tajua mistä nää hirveet mielialan vaihtelut on tullu. Tänään taas niin ylös ja alas ja taas ylös ja alas. Mullahan on se epävakaan diagnoosi, mutta en kyllä edellenkään ole sellainen. Mä oon vaan jotenkin hirveen herkkä kaikelle. Mä oon luullu, että oon nukkunu paremmin, mut oon vitun väsynyt koko ajan, päähän sattuu ja muuta kivaa. Sellaista tosi yleistä ja epämääräistä vaivaa on koko ajan. Välillä pitää vaan pysähtyä, ottaa jostain tukea ja nyyhkyttää kun on vaan niin huono olla jatkuvasti. Ja kyllähän nukkuminen on tosi tärkeetä, se vaikuttaa ihan kaikkeen. Ja mullahan on ollu tosi vaikeeta ton nukkumisen kanssa jo niin kauan, että vaikka nyt olisinki levännyt vähän paremmin, se ei vaan riitä. En mä oikein muutakaan selitystä keksi. Hemoglobiini on ainakin ok, 129. Mun hb ei oo ikinä ollu noin hyvä.

Ja nyt sekoavilla sormillani painoin jotain nappuloita ja tää sivu siirty vasemmalle, ei näy kokonaan. Hyvä minä :D

Se huono puoli tässä lääkekännissä on, että on huono olo, yököttää.

Olin muuten vähän jumppaamassa eilen, 45 minuutin bodyflow. En kauheesti tykänny, aika tylsää tollanen, mut hyvä alottaa kevyemmin, eikä mennä tunnin pumppiin kuukauden tauon jälkeen. Tuli kyllä vaan tosi pask fiilis, oli tosi heikko ja typerä olo. Tuli taas sellanen tunne, etten ansaitse ruokaa tai mitään noin paskan suorituksen jälkeen. Koko tiistai oli muutenkin ihan hirvee. Oli fyysisesti aivan todella paska olo koko ajan, johonkin sattuu aina. Ja sit se hemmetin dkt-ryhmä, josta ei oo mulle mitään hyötyä.

Mä taidan inhota itseäni vaan koko ajan enemmän.

Tuli ihan hirveen sekavaa tekstiä, pahoittelen.

Haluun kuolla. Tänään tuli sellanen jännä mielikuva päähän. Jossa jäin auton alle, siis onnettomuus, vahinko. Sellanen vois olla jänn. Jotain toimintaa mun elämään.4

Ja joo, oon vitun hullu sekopää. Harmittaa  kun tää ei kuitenkaan vaikuta kovinkaan vahvasti. Toiset näkee harhoja ja sekoaa ihan täysin kun tätä vetää naamaansa. Mä oon vaan vähän kännissä. Epäreilua. Mäkin haluun jotain jännää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!