maanantai 6. huhtikuuta 2015

Pumppaa ne läskit pois

UU, olin pumpissa enkä ruvennu itkemään! Aikamoista touhua, koskahan viimeksi olis noin jännästi käyny. Kaliumit varmaan palautunu kun ei voimattomuutta tullut, vitun rintalihakset on edelleen jossain nukuksissa, mut ehkä vähän parempaa tuntumaa. Käuhee säätäminen taas sen suhteen koska syön ja kuinka paljon ja oonko liian täynnä, ehtiikö tulla kauhee nälkä. Tuntui turhankin täydeltä kun sinne lähdin, alkoi aivan nukuttaa. Mut ei se ainakaan sit tekemistä häirinnyt, joten kaikki ok. Kaloreita enemmän kuin aamulla ajattelin, mut kunhan jotain miinusta tulee niin hyvä. Oli pienehkö psykologinen juttu jo ton salin kanssa, että koska uskallan mennä kun ei oo hirveen hyvään fiilikseen viime aikoina johtanut. Ja jumalauta mä vähän hymyilin kun lähdin sieltä. Vähän ketuttaa kun oon vissiin aikoimoiseen juntturaan saanu mun aineenvaihdunnan kun ei hiki meinaa tulla yhtään. Hitto, ennen kuin tulin kipeeksi, alko alkulämpässä jo suunnilleen valua hikipisarat silmiin. Mut josko se nyt tästä taas.

Eli kerrankin jotain onnistumista, taidankin lopettaa tähän niin jää kaikille hyvä mieli!

Haa, ei oo yhtään positiivista tunnistetta mulla, pitää tehä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!