sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

en tajua

Miksi tän pitää olla näin vaikeaa? Eilen söin tasaisesti, kaloreita kertyi yli 1500, lepäsin vaan ja nukuin yönkin aika hyvin. Ja koko päivän mulla oli ihan hirveen huono olo. Päähän sattui, sydän tuntui raskaalta, niin kuin happi olis meinannu loppua kesken. Kaiken kaikkiaan todella huono olo, plus jatkuva nälkä. Tänään aamupalan jälkeen tuntui taas ihan kauhealta, lähdin kuitenkin shoppailemaan (enkä mitään löytäny edes), huono olo meni ohi ja nyt oon syöny salaattia, yhteensä noin 500 kaloria täynnä. Vähän sattuu päähän ja nälkä tietenkin, mut miksi tuntuu koko ajan,  että mun keho ei tykkää kun syön? Sydän varsinkin rupee hakkaamasn todella raskaan oloisesti, tulee yököttävä ja tukkoinen olo. Syöminen vaan väsyttää ja aiheuttaa pahaa mieltä. Silti meinaan tässä nyt ihan tosissani syödä ranskalaisia, vaikka tiedän, että varsinkin hiilarit tekee tosi huonon ja raskaan olon. Mutta kun kai ihmisen pitäis syödä? Kaikki mulle toitottaa, että mun pitäis syödä, mutta miksi siitä tulee vaan fyysisesti helvetin huono olo?

Olin verikokeessa ja siinä ihkupihku EKG:ssä torstaina ja kaikki oli ok, immuunipuolustus vissiin vaan vähän heikoilla. Eli kun ei mussa mitään vikaa edes ole, eihän mun tarvi syödä. Normaalit ihmiset olis tyytyväisiä, että kaikki on kunnossa ja mulle se oli vähän pettymys. Kun olin just ruvennut vähän ajattelemaan niin, että keho oikeesti tarvis enemmän ravintoa ja ostin omenoita, vaikka oon kaikista hedelmistä eli turhasta hiilarista aikalailla luopunut. Olisin huonoilla labratuloksilla saanut jonkinlaisen luvan syödä, mut ei sitten. Että kiva. Paino tosin viimeinkin näyttää laskemisen merkkejä, joten ihan sen perusteella voisin jatkaa tällä 1400-1500 kaloreilla. En vaan pysty käsittämään miten mun pitäisi toimia, että ei olisi huono olo joka perkeleen päivä.

Mä en jaksa, saatana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!