perjantai 12. kesäkuuta 2015

Huomenna

Mitähän tapahtuu? Sekoanko ja kuinka pahasti? On vaan pakko pysyä pää mukana, en halua toki ihan törkeetä kalorikasaa, mut varsinkin se, ettei tulis oikeesti todella huono olo ja ähky. Se on todella kamalaa ja kun ei se oksentaminen tietenkään ole mahdollista. Olin tänään vanhempien hyvässä keittiössä leipomassa. Oli kyllä aika kivaa, en oo tosi pitkään aikaan tehny mitään tollasta. Mut kyllä se vaan ahdistaa niin saatanasti. En uskaltanu maistaa mitään, etten sekoa etuajassa. Vois olla aikalailla kokonaan juomatta, turhia kaloreita vaan ja se ei ainakaan auta syömisen hallitsemisessa. Ja just olin tiistaina kännissä, en muuten silloinkaan nukahtanut ennen kahta, ja nyt oon kyllä sitä liikuntaa taas miettiny enemmän. Toki oon vielä vähän flunssainen, et ihan vaan kävelylenkkiä ajattelin.

Tulee vaan ihan sairaan pitkä päivä kun saatana pitää jo puoli kympin aikoihin olla yllättämässä juhlakalua. Toivottavasti en joudu kärsimään pahaa mahatuskaa, joka on nyt ollu taas kuvioissa. Ja pystyisin olemaan sen verran rennosti, ettei tarvis koko ajan vetää vatsaa sisään. Sitten ainakin tulee maha kipeeksi.

Väsyttää... Ihan hirveetä kuinka paljon ongelmia tällanen aiheuttaa mulle. Kun pitäis olla vaan kivaa ja meinaan seota jo vaatteidenkin miettimisen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!