maanantai 26. toukokuuta 2014

Ei sen erikoisempaa

Tänään on ollut aika helppo päivä. Oon vaan maannut ja tuijottanut Revengen uusinta kautta. Sain nukuttua vähän paremmin ja on mennyt tämä syömättömyys taas tosi helposti. Tajusin myös sen, ettei kannata ainakaan paaston aikana polttaa. Tupakointi on vähentynyt tässä koko ajan ja nyt tuli niin yököttävä olo siitä, että taitaa jäädä kokonaan.

En mä oikein tiedä miksi mä olen syömättä vieläkin. Ainakin siksi, että mä oon niin yllättynyt, että mä olen pystynyt tähän näinkin kauan. Ja haluaisin nähdä kuinka pitkälle vielä pystyisin menemään. Haluaisin syödä vasta sitten kun tuntuu, että on ihan pakko. Että keho ei vaan enää kestä. Nyt ei ole oikeastaan mitään ongelmaa. Aamuisin kun nousee ylös, sydän hakkaa vähän kovempaa hetken, mutta menee nopeasti ohi. Ja onhan se hemmetin kiva nähdä sen vaa'an lukeman menevän alaspäin. Oon tässä vähän lueskellut eri lähteistä paastokulutuksesta ja nyt tosiaan tässä vaiheessa keho käyttää lähinnä vain ketoaineita eli polttaa rasvaa. Luin kans, että alle kolmasosa paastoajan painonpudotuksesta on rasvaa, loput on nestettä ja lihasta. Mutta siltikin mulla olisi lähtenyt noin kilo rasvaa. Jos nyt tollasiin yleistyksiin voi luottaa yhtään. Ja tosiaan luotan siihen, että keho kertoo missä vaiheessa pitää lopettaa. Ja sehän voi olla vaikka huomenna. Päivä kerrallaan, en uskalla enempää suunnitella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!