keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Heehee, hiihihi

Mä oon edelleen hemmetin hyvällä tuulella. Neljäs päivä ilman ruokaa, en voi uskoa! En voi toki väittää, että ihan ilman kaloreita olis menty, mutta en oikein jaksa laskea kahvin, teen, sokerittoman limsan ja mehun tai purkan kaloreita.

Tänään ostin mehukeittoa, sokeroimatonta tietenkin. Se on vaan niin perkeleen kallista ja siitä toki tulee jonkin verran energiaa. Ostin myös jotain täysmehuenergiajuomaa. En muuten, mutta se oli tarjouksessa. Pullossa on kuitenkin 120 kaloria, joten samana päivänä ei voi vetää mehukeittoa. Oon ajatellut, että on varmaan kalorit ollut joka päivä alle sadan, joten sikäli tuo 120 on paljon, mutta toki mun pitää jossain vaiheessa syödä ja kaloreita ja ruokamäärää pitäisi nostaa vähitellen, joten tuo 120 voi olla ensimmäinen askel. Mikä tuntuu kyllä vitun kauheelta. En halua syödä. Ei mun tarvi, mulla on tämä kolmen vuoden vararavinto tässä mukana.
LÄSKI, IHRAKASA, HYLLYVÄ HULLU

Mulla on edelleen fyysisesti tosi hyvä olo. Nukkuminen vaan on ongelma. Se johtuu varmaan osaksi syömättömyydestä, mutta varmaan vaikuttaa myös se mirtatsapiinin lopettaminen ja duloksetiinin aloittaminen. Aamulla oli kyllä melko karsea olo. Tupakalla meinasi henki loppua, keuhkot vain tuntui painuvan kasaan ja samaan aikaa sydän hakkasi epämiellyttävästi. Mutta se meni hyvin ohi vedellä ja kahvilla. Kävelin terapiaan eli 2 tuntia kävelyä tänään. Eikä ollut mitenkään rankkaa, ihan normaali olo. Huomenna tulee taas sama matka kun menen ton terapiaohjelman terapeuttien työnohjaukseen. Ei mitään hajua, mitä mä siellä teen, mutta mielenkiinnolla odotan.

Ja kerroin muuten mun syömättömyydestä. Piru. Mä olin vaan siitä niin innoissani, halusin hehkuttaa. Ja se uteli koko ajan miksi mä olen hyvällä tuulella. No ei kai se oikein tykännyt, mutta vitsailtiin siitä ja kaikkea. En jaksa olla sille vihainen siitä, että se on valehdellut mulle. Oli kivempaa ja helpompaa vaan naureskella sille, että tuleeko se mua huomenna vastaan pyörätuolin vai sängyn kanssa. Siis siltä varalta, että oon huonossa hapessa. Tuskin olen, nytkin on niin hyvä olo. Kun vaan saisin nukuttua enemmän kuin pari tuntia. Se vaan sanoi, että aineenvaihdunta pysähtyy, eikä keho kuluta, mutta tässä on enemmän kyse mielenkiinnosta siihen, kuinka pitkään mä voin tätä jatkaa. Ja jos mä huomenna juon yhden energiajuoman siitä tulee heti kaloreita ja se oli tosiaan sellaista, missä on myös mehua, joten siitähän tulee ravintoainaita, eikö vaan? Ja tietenkin tosta mehukeitosta.

Tällä on oikeasti ollut vain hyviä vaikutuksa. Mä oon hyvällä tuulella, tunnen onnistumista, säästän rahaa ja kaloreita ja tupakkaakin menee vähän vähemmän. No okei, nukkumattomuus ei ole hyvä.
Muuten tämä on ihan mahtavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!