tiistai 6. tammikuuta 2015

Ääliö

Mun on pitäny kirjottaa monena päivänä, päässä oon jo luonnostellut uusia tekstejä, mutta niiden kirjottaminen on tuntunu liian raskaalta.

Selvisin lauantai-illasta kun sisko pyysi leffaan ja en sit sitä ennen enää "ehtinyt" syödä kun värjäsin hiuksia ja sen jälkeen en enää viittinyt. Sunnuntaina olin pumpissa ja voi juukeli kun mä tein kerrankin kunnolla. Tunsin itteni kyllä heikoksi ja lihavaksi kun teen aika pienillä painoilla ja jalat tärisi niin, että tuntu, että ne lähtee alta. Mutta sentään tein.

Eilen olin sit terapiassa. Tuli oksentaminen vähän puheeksi. Se, että oli viikko viime kerrasta ja että se on ahdistuksen hallintaa ja oksentamisessa onnistuminen on ihanaa ja haluan leipoa ja syödä ja oksentaa ihan hitosti. Ja sen jälkeen menin kauppaan. JA TATTADAA Se ei edes ollu suunniteltua (tyhmä), sellanen häiritsee mua hirveesti. Annoin sille mielihalulle aivan liian helposti periksi (eli tyhmä). Ja sisko just sunnuntaina sanoi syöneensä 4 joulutorttua. Mä en syöny jouluna yhtään. Ja torttutaikina ja luumumarmeladi oli tarjouksessa. Kiva. VITUN TYHMÄ Eli vedin sipsejä, pähkinöitä, piparkakkurullia, joulutorttuja. Ja oksensin. Ja voi piru kun se tuli kivasti ulos. Paitsi piparkakkurullat kun vedin ne niin valtavina paloina, ettei ne meinannu mahtua tulemaan ulos. Jäi jumiin siihen mahaportin kohdalle ja ruokatorveen. Hetken odotin, että sieltä repeää jotain mut onneks ei. Sepä vasta olis ollu mukavaa. Ja koska todella olen idiootti, ostin eilen myös leipää, joka nyt kummittelee tuolla pyödällä. Ja koska olen tyhmä, ostin kaiken valmiina eilen, joten en edes saanu tyydytettyä mun leipomishimoa, joten rupesin tässä sit leipomaan. Ja pähkinöitä on edelleen kun saanut niitä tuhottua eilen kun on niin vitun suolaisia.

Olin sentään aamupäivästä puolen tunnin pumpissa. Nyt keho on saanu palautua, joten eikun tuhomamaan sitä lisää. T-Y-H-M-Ä

Ja nyt ihanasti taas kun oon liikkunu niin en nuku. Mahtavaa, ihanaa ja  ennen kaikkea vitun normaalia. Ja saakelin reilua, kiitos. Tai kyllä mä nukun, mutta nään vaan jotain niin hämäriä unia, että itekin olin aamulla, että mitähän vittua. Ja hikoilen niin saatanasti. Voin sanoa, että on hyvin epämiellyttävää herätä ihan hikisenä, käydä vessassa ja palata kylmänhikisten lakanoiden sekaan.

Pikkusen muuten tuntuu nuo mun isommat arvet kun nostelee painoja. Eh. Arpikudos on ehkä vähän jopa revennyt yhdestä kohdasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!