maanantai 19. tammikuuta 2015

Nälkä

Oon meinannu kirjottaa taas joka ilta, mutten oo vaan jaksanu. Väsyttää aika paljon koko ajan, mut oon nukkunu sillai melko kivasti, että aamulla tuntuu, et oon saanu lepoa. Vaikka joka yö heräänkin vähintään kerran aivan hikisenä. Ja hämärät unet vähän häiritsee.

Paino mennyt alaspäin! Oon liikkunu aika hyvin ja syöny melko helekutin paljon. Mulla on ollu aivan karsea nälkä torstaista lähtien. Siis ihan hirveä, jatkuva näläntunne vaikka syön kuinka. Eilen olin vanhempien luona kun sisko yhtäkkiä soitti ja kysyi tuunko mukaan. Tuli syötyä tosi fetaista ja öljyistä salaattia ja häiritsi kun piti vaan arvioida kalorit. MUTTA, en syöny joulutorttua! Äiti oli tehnyt ja halusin sellasen niin helvetin paljon. Mut en ottanu. Just ja just selvisin. Siitä vaan tuli ihan hirvee makeanhimo ja sitä vastaan tappelin koko loppuillan. Muutenkin kaikki himot on tullu aika pahana. Onneksi on mehukeitto ja purkka olemassa.

Vituttaa vaan se nälkä. Kun haluisin ajatella, että jos on oikeesti nälkä, sais syödäkin. Ja haluaisin myös ajatella, että se kertoo vaan siitä, että aineenvaihdunta pelaa. Mä kuitenkin tosiaan syön enemmän kuin piiiitkään aikaan, mut en todellakaan uskalla ajatella, että voisin vetää kaloreita kahteen tuhanteen. Nyt ne pyörii siinä reilun 1700 paikkeilla. Nyt vaan täytyy pysyä poissa kaikesta ylimääräisestä. Joka kyllä varmaan menee viimeistään keskiviikkona kun on kaverin tuparit. Viime viikolla ajattelin et saisin sit vähän juoda, mutta nyt en tiedäkään enää kun se paino kerran on mennyt alaspäin. Oksentaminen on poissa listalta, koska en halua nyt sekottaa kehoa sillä. Vahvistin sitä päätöstä lauantaina kun join limsaa. Kun oon sillä nyt tuhonnut hampaita niin en todellakaan saa oksentaa. Mulla on kyllä selvästi hammasvälit leventyny. Ja etuhampaita vihloo välillä pahastikin.

Ja ylläri, nyt meen syömään.

2 kommenttia:

  1. Toi 1700 ja liikunta on kyl just sellai optimimäärä pitää aineenvaihdunta maksimitehoil,ja laihtuuki viel!!
    Itekki kokenu joskus saman. Mut se on kyl perseestä et sitte on koko aja nälkä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan naurettava nälkä :D mut ehkä kestän kun tosiaan paino menny hyvään suuntaan.

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!