torstai 8. tammikuuta 2015

Mysteerimaha osa 37

Maha ei ole yhteistyöhaluinen tänään. Ruoka tuntuu haluavan ulos heti syömisen jälkeen. Tuli niin törkee olo ja pää kipeeksi, että piti vaan maata sängyllä silmät kiinni. Söin just uudestaan ja oksettaa pirusti. Mulla on aika useinkin sellanen tunne, että mun keho reagoi kauheen voimakkaasti ja negatiivisesti syömiseen. Varsinkin sen jälkeen kun maha rupes kesällä vittuilemaan oikein kunnolla, mun ei kannata syömisen jälkeen edes kävellä kun tulee oksettava olo ja mahaan kertyy mystisesti ihan hulluna ilmaa. Pitää vaan oleskella kotona. Pahin se on aamuisin, se ei tykkää yön "paastosta" vaan jotenkin hätääntyy aamupalasta, joskus jo kahvista. Mut oon saanu sen kyllä hallintaan, jonkin aikaa se oli aivan saakelin kauhee ja olin jo aika epätoivoinen sen suhteen. Yksi syy lisää syödä usein ja vähän.

Hyi helvata mikä olo. Aika erikoista. Kun "pakko" kuitenkin syödä jos aion mennä pumppiin. Ja tosiaan ton mahan takia, jos pitkitän kauheesti niin saan kärsiä. Paasto houkuttaa aika ajoin. Se olis sellanen kiva loma ruoasta. Se oli elokuussa niin helppoa, päätin vaan etten syö. Mutta keholla kestää todella kauan toipua siitä. Ja sit ei tosiaan jaksa tehdä mitään. Ja sit en ainakaan nuku ja ei todellakaan ole mitään tekemistä. mutta huvittais silti


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!