sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Väsynyt läskipallo

Se on taas noussut. Toki eilen tuli syötyä melkoisen paljon, varsinkin sitä kakkuosastoa. Olin ihan ok vielä jälkiruokatiramisunkin kohdalla, koska se ei ollut mitään superherkkua. Mutta sitten kun on kakkua, muffinssia, suklaakaurajuttua ja joulutorttuja. Ja ne on siinä pöydällä saakelin kauan ja kaikki ottaa koko ajan vähän lisää. Ja kaikki on mua laihempia. Ja taas oon 200 grammaa painavampi.  Mutta enhän mä voi läskiä saada noin paljon yhden päivän aikana?! Enkä mä usko, että edellisen päivän syöminen näkyy heti seuraavana aamuna. Mulla ei ole muuta selitystä kuin se, että mä en nuku ja keho on niin stressaantunut, että pitää energiavarastoista kiinni. Kun ihan järjellä yritän ajatella. Koska kun en liikkunut paljoa, nukuin paremmin ja paino meni alaspäin. Viime yö oli taas melkoisen paska. Ei mitään lepoa.

Itkettää.

Mussa on vaan niin paljon vikaa. Muut ihmiset nukkuu paremmin kun ne liikkuu. Mun keho toimii aina väärin. Ja mä tiedän mihin tää johtaa. Tää on tapahtunu ennenkin. Jossain vaiheessa vaan tulee seinä vastaan, mä en jaksa ja sitten menee viikko, ehkä kaksi kun vaan juon kaljaa, makaan, syön ja lihon. Mun pää on jo nyt kipeä koko ajan, väsyttää, on huono olo. Johonkin sattuu koko ajan. Selkään, polviin, silmiin, päähän.  Mä haluaisin vaan nukkua. Mun on pakko nukkua. Mullahan ei edes oo mitään lääkkeitä kun fiksuna vedin ne kaikki joulukuussa. Psykiatri olis tässä parin viikon päästä. Vasta. Mitähän mä sille sanon? Ei huvittais sanoa, että mä oon näin tyhmä, koska mun on pakko saada jotain lääkkeitä tähän nukkumiseen. Kiva sen kirjottaa jotain jos kerron, että leikin niillä miten lystään. Suunnittelin, että sanon jotenkin osittain, niin etten suoraan valehtele, mutten kerro kokonaankaan. Mutta en tiedä taas mitä se normaalirooli tekee, se kun on niin asiallinen ja rehellinen siellä ja ajattelee, että aikuiset ihmiset sanoo suoraan.

Tänään olis taas pumppi. Väsyttää niin helevatisti, en tiedä kuinka edes jaksan tehdä. Mutta pakkohan mun on kun oon niin vitun lihava. Ja maksankin siitä. Ja olin viimeksi torstaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!