torstai 22. tammikuuta 2015

Ruma naama ja läskit posket

Meni melko perseelleen eilen. Ne kaverin tuparit. Ensin koko alkupäivä meni kahteen kauppareissuun, koska mun keittiövaa'asta loppui tiistai-iltana patterit (paniikki) ja piti mennä hakemaan heti, ahdisti jo tarpeeksi kun jouduin iltapalakukkakaalen ja aamupuuron arvioimaan ilman punnitsemista. Ja mulla kestää sinne kävellä hyvälläkin kelillä 20 minuuttia ja osa reitistä oli ihan silkkaa jäätä, eikä ole nastoja pyörässä, joten meni kauan. Ja sitten tajuan matkalla, etten kattonut minkäkokoinen patteri siinä oli ja niitä oli just 2 melkein samankokoista kaupassa. Eli piti vielä käydä kotona ottamassa vanhat patterit mukaan ja mennä uudestaan kauppaan. Sitten hirvee väsy, kauhee nälkä. Söin, makasin ja venyttelin. Sitten värjäsin hiukset, koska oli just sopiva ikkuna siihen ja vitutti se oranssi, joka jäi tyveen viime vaalennuksen jälkeen. Sitten oikeesti meinasin unohtaa syödä, melkein en edes ehtiny syödä kun piti laittaa naamaa jotenkin normaalin näköiseksi (vain tajutakseni kuinka vitun ruma mä oon ja kuinka hirveä mun iho on). Lappasin just ennen kun lähdin puuroa ja raejuustoa. Sitten menin sinne kaverin luo. Ensimmäisenä mainitaan hyytelöshotit, joita en kuitenkaan ottanut, koska liivate. Sitten mulle tarjotaan madeiraa. No, maistoin vähän, oli pahaa. Sitten sinne tulikin muutama ihminen enemmän kuin odotin ja ahdisti niin vitusti. oon niin vitun ruma ja lihava ja sen vessassa oli vielä oikein kirkas ja valkoinen valo ja voi vittu mun naama on kauhee.

Oli vitun tylsää, ahdistavaa ja inhottavaa seisoskelua. Jotkut lauloi singstarilla ja se oli hirveetä kuunneltavaa. Multa kyseltiin opiskeluista, sain kommenttia siitä, että oon laihtunut. Tosin ainoastaan siltä yhdeltä vitun rasittavalta ja hämärältä tyypiltä. Ja just se tyyppi tekee jotain niin sairasta, että koski mun niskaan. Se oli olevinaan jokin vitsi ja halusin vaan oksentaaa siihen paikkaan. Sitten siellä ruvettiin uppopaistamaan sieniä, voi vittu jee. En syöny. Oli myös sipsejä ja dippiä tarjolla, en syöny. Sitten se uppopaistaa vielä mozzarellaa. Ja siinä vaiheessa mä aloin vaan olla niin vitun väsynyt ja nälkäinen, että maistoin yhden. Mun piti maistaa vaan yksi, koska epäilin, että se johtaa juurikin siihen mihin se johti, eli jatkuvaan naposteluun. Vielä yksi, no pari vielä, no otan vähän sipsejäkin. Ja joo, oksensin sitten. Sen kaverin luona. Ja onneksi oksensin, helpotti oloa ihan sikana, vaikken mitään törkeää määrää syönytkään. Ja kun edellisestä kerrasta on jo sen verran aikaa, se tuli ulos ihanan helposti ja hiljaisesti. Mutta mun naama turpos varmaan kaksinkertaiseksi. Silmiä ei meinannu saada auki, nenä meni tukkoon. Siis ihan järkyttävää. Piti sitten äkkiä lähteä kotiin, ettei kukaan kysele tai huomaa.

Oon nyt sit nukkunu ehkä 6 tuntia. Paino noussut vähän, tuskin läskiä, mutta kuitenkin. Nyt vaan pelkään, että keho menee ihan sekaisin tästä. Ja tänään olis tunnin pumppi. Ja mun polvi vaan paskenee koko ajan, en vittu tiedä mitä mun pitäis sille tehdä.

Ja kauhee kaljahimo. Kauhee oksennushimo. Väsyttää, yököttää, sydän hakkaa. Näin ittestäni kuvan, jonka kaveri oli laittanut facebookiin. Vittun mun naama on lihava ja ruma. Rupes itkettämään kun näin sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!