maanantai 2. kesäkuuta 2014

Löllöpallo

Ei ruokaa tänään. Tomaattimehua ja mehukeittoa. Hyvä olo siitä. Eilen tunsin itseni ilmapalloksi, nyt on taas kevyempi olla. Huomenna varmaan sitä kotoa saatua bataattikeittoa, jota en sentään eilen vetänyt.

Ostin vähän uusia lenkkivaatteita ja jotain aika jännää huomasin. Ostin hennesistä sellasen peruspaidan, kokoa M. ! Mulla ei ole ollut sen kokoisia vaatteita yläasteen jälkeen! Ja se on vielä ihan siedettävän näköinen. Kyllä mä sillai vähän huomaan sen, että mä olen pienentynyt, mutta ällöttää mun  löllykkäkehoni muoto. Maha ja käsivarret on suhteessa muihin osiin oksettavan läskit. Varsinkin tuo maha tyrkkää ittensä aina esiin ja pilaa kaiken. Eli hommaa on ihan sikana, jotta voisin olla mitenkään tyytyväinen ruhooni.

Vedenjuonti on ruvennut oksettamaan, aika erikoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!