maanantai 9. kesäkuuta 2014

Miksi mun pitää olla tällainen syömisvammainen oksettava läski?

Miksi mä en saa oksennettua?! Yritän ja yritän, mutta mitään ei tule ulos. Vielä muutama viikko sitten, ennen paastoa, se oikeasti jopa vähän toimi, ei kaikki ikinä tule ulos, mutta aika hyvin. Nyt ei onnistu yhtään ja en vittu ymmärrä. Mun piti syödä vähän ja terveellisesti. Sitten ostin myslipatukoita, koska ne oli tarjouksessa. Koska mä oikein opin, että mä en voi ostaa mitään ylimääräistä?! Mä en voi pitää mitään kaapissa, en voi säästää mitään seuraavalle päivälle.

Vittu kun mä en vaan osaa olla normaali! Mä olen niin oksettava, niin lihava ja mä vaan syön. Mikä VITTU mua vaivaa?! Ei ole mahdollista olla näin vammanen. Eilenkin vaan söin koko päivän, enkä liikkunut mihinkään. Mun pitäisi vaan olla syömättä. Ehkä taas ensi viikolla jos annan itteni vähän palautua vielä siitä paastosta.

Nyt mä todella inhoan itseäni. Yleensä mä en sitä harrasta, mutta nyt vaan... vittu soikoon. Mun pitäisi vaan kuolla saatana.

2 kommenttia:

  1. Saatko jostain apua? Tosi surullista lukea että voit noin huonosti :(

    VastaaPoista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!