maanantai 16. kesäkuuta 2014

Plösö

Helvetin perse. Paino vaan nousee vaikka oon muka niin liikkunu ja syöny oikein. Vitut. Pakko taas ruveta laskemaan joka saatanan kaalinpala, jonka suuhuni pistän kun ei se arvioiminen tunnu toimivan. Mutta mun kunto on aika salakavalasti parantunut! Juoksin tänään 4 kilsaa ja mähän en ole varmasn koko elämässäni juosdut niin paljon putkeen. Tosin tuli parin minuutin tauko siinä kun joku juoppo tuli vastaan ja rupesi selittämään jotain vuodesta 75 ja mä olen vaan niin kiva, että pysähdyin kuuntelemaan.

Ihana kauppareissu takana, 2 kaalta, kilo porkkanoita, kolme paprikaa, ananas ja puoli kiloa kirsikkatomaatteja. Täytyy hamstrata kaikkea vastaavaa kun varsinkin illalla on niin vitun ruoanhimoinen.

Mä tunnen itseni koko ajan läskimmäksi ja paskemmaksi. Houkuttaa paasto, mutta sitten en nuku. Ja nukkuminen on niin pirun mukavaa. Nukuin koko viime tostain. Tai melkein,  heräsin klo 17.25. Ja nyt kieltämättä haluan jatkaa tota juoksemista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!