maanantai 30. kesäkuuta 2014

Hämmennystä, kummastusta

Mä en ymmärrä tätä mun läskikasaani enää yhtään. Viime viikon vaan makasin sängyssä, join paria päivänä kännit ja söin ihan hitosti leipää kaiket päivät. Fyysisesti kuitenkin ok olo ja vielä kaiken lisäksi paino meni vähän alaspäin. Sitten syön terveellisesti, käyn lenkillä ja leikin koiran kanssa. Koko ruoansulatus täysin sekaisin, joka ruoka turvottaa, mahaan sattuu ja paino vähän noussut. ?! Kylläpäs on mukavaa.. Ja kun mä katon tarkasti mitä syön ja minkälainen olo siitä tulee, koska tällaisia ongelmia mulla on, joten ei tää voi kokonaan olla jotain kuvitelmaa. Mutta kun ei tässä ole mitään saatanan järkeä!! Ja menee hermo.

Ja mä vähän epäilen tota vaakaa. Tai koko painonumeroa. Kun tuntuu, että mä vaan läskistyn vaikka se luku olisi pienempi. Mun käsivarret ja varsinkin maha vaan levenee. Naamakin on ihan yhtä pallon muotoinen kuin ennenkin. Vaikka mulle menee kyllä pienemmät vaatteet päälle. Kai sitä ei vaan ole tajunnut kuinka läski on aikaisemmin ollut. Ja kun mä olen aina ollut läski ja samanmuotoinen niin ei sitä niin huomaa.

Vielä vuosi sitten mä olin kuitenkin 15 kiloa läskimpi.
Vielä olisi seuraavat 15 saatava pois ennen kuin on mitään puhettakaan hyväksyttävästä painosta. Mutta tuntuu taas, etten mä sitä saavuta. Ainakaan ilman paastopäiviä, kalorinlaskemista, pakkoliikuntaa ja oksentamista. Kun suurin osa on kuitenkin näillä keinoin lähtenyt, vaikka oon sitä "terveellistä" ja "oikeaa" tapaakin käyttänyt.

Maha taas murisee hyvin äänekkäästi... Ruokaa tekee mieli, mutta ei todellakaan ole nälkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!