torstai 27. marraskuuta 2014

miksen mä voi jo kuolla..?

Mikä vittu on päässä vialla?!
Mä oikein kidutan itteäni kattomalla Koko Suomi Leipoo -jaksoja. Onnessani katon ja opin tekniikoista ja raaka-aineista. Mä leivoin ennen aika useinkin. Vanhempien luoa on ihana, iso keittiö ja kaikki välineet. Ja mä oon oikeeesti hyvä. Mä osaan leipoa. Mä kaipaan sitä ihan hirveesti. Muta kun en mä voi syödä niitä. Mitään.

Tuli paha ahmimishimo, joten "ahmin" puolitoista litraa cokis lightia. Se on ollu mulla jääkaapissa tosi kauan kun oon ollu niin varoivainen hampaiden kanssa. Kun oksentaminen on tosi huono. Ja limsat myös. Mulla on mulla on myös kolmea erimakuista fun lightia ja o'lightia, joita hamsrtasin paaston aikana. Kunnes tajusin, että nekin on huonoja hampailla. Kun niissä on aina jotain happoa mukana, esim. omenahappo. on huono.

Mä oon kyllä niin vitun vammanen. Mietin jotain tollasta. Ja sitten oksennan.

Viimeksi oksensin lauantaina. Vittu kun haluan leipää. Ja mä teen itse pirun hyvää leipää. Ja just sellainen pehmeä ja tykky leipä voi olla vaikea saada ulos. Ja se pakokauhu kun se ei tulekaan niin kuin odotti. Se on niin vitun kauheeta. Ja saakelin typeää ensin nähdä vaivaa sen leivän eteen kun tietää, että se päätyy pönttöön.

Kuinka saatanan pitkä tauko täytyy pitää, että saa sen pirun oksennusrefleksin taas mukaan?!

Sori, tää teksti vaan tulee aina kun oon sekavassa tilassa. Lääkekänni taas. Oli pakko. Oksettaa taas. Päässä heiluu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!