maanantai 17. marraskuuta 2014

Sitä luulis, että olis jotain oppinut.

Miten voi ihminen olla näin helevetin tyhmä?!
IDIOOTTI
VITUN ÄÄLIÖ
LÄSKIPÄÄ
SONTALÄJÄ
TYHMÄTYHMÄTYHMÄ
Olin tutustumassa kuntosalilla. Ja TÄTTÄDÄÄ oon nyt sitten jäsen. Seuraavat 2 vuotta. Koska oon vitun tyhmä ja lihava idiootti, joka on liian mukava sanoakseen ei. Ja kun sain alennusta, koska sisko on siellä töissä. Ja toinenkin sisko käy siellä. Mulla meni heti päälle mun "normaali-ihminen"-rooli. Sellainen joka on iloinen ja mukava ja on laihduttanut ihan normaalisti. Joka ei häpeä itseään joka saatanan sekunti. Joka vaan haluaa kehittää kuntoaan. Sellainen ihan perusihminen.

Sepä juurikin.

Mä olin niin siinä roolissa, etten ihan oikeasti kunnolla tajunnut mitä helvettiä tein. Sanoin painoni ääneen. ?!  Juttelin siinä ihan noin vaan, vitsailin ja selitin jotain kuinka innoissani nyt olen tästä. Kotona alkoi kaduttaa. Mutta menin spinningiin.

Se itseviha. Häpeä. Halusin vaan kuolla koko ajan. Siellä oli tosi paljon ihmisiä. Pukuhuoneessa halusin vaan mennä kotiin itkemään. Ja kun pitää niin vitusti sitäkin miettiä, että miten puen. Koska mähän en voi muiden edessä riisua. Mitään. Mun normaalirooli ei edes miettinyt kuinka inhottavaa on ällöhikisenä laittaa vaan pipo päähän ja takki päälle. Kun normaalit ihmiset käy siellä suihkussa. Mun normaalirooli on niin raivostuttavan typerä. Ja niin automaattinen, etten voi sille mitään. Se vaan tulee ja tekee mitä normaalit tekee.

Ahdistaa niin helvetisti. Oli pakko mennä heti tupakalle kun pääsin kotiin. Se on ainoa keino satuttaa. Kun ei muu onnistu ja alkoholissa on liikaa kaloreita. Oksettaa. Siellä tunnilla hetken pelkäsin oikeesti, että puklaan siihen.

Haluan kuolla vaan ihan hirvittävän paljon.

Nukkuminen on taas pari yötä ollut ihan perseestä. Pää oli tänään ja eilen niin jumalattoman kipeä. Ja on nytkin.

Haluaisin itkeä, mutten osaa. Vähän haluaisin soittaa mun terapeutille, mutten kehtaa.

Ja sisko kysyy miten meni. Ja mä vitsailen ja laitan kivoja hymiöitä.

Voi herranjumala, miksen mä voi kuolla..?

Ja niin tää idiootti myös teki bataattikakkua lauantaina. Ja söi sitä. Oksentamatta. Patsi sunnuntaina piti (sai) oksentaa kun söin sitä yksin kotona. Olin siis lauantaina siskon luona koiran hoitajana.
Hienoa, aivan vitun loistavaa.

Joo siis mulla menee vitun hyvin taas vaihteeksi.

3 kommenttia:

  1. Mä kutsun sitä "normaali-ihminen" - roolii täydelliseks näytelmäks. Refleksinomanen käyttäytymismalli?
    Mä teen samaa. Puhun vanhempien kans ruuasta mitä normaaleimmin ja kerron kaikkee mitä oon ostellu ja mitä syöny. Mut hei , vitut mä mitään niistä ostan, koska en kehtaa kertoo kaikist niist mätöist joita on oksentanu Ja samat kavereiden kaa. Ei oo mitään ongelmaa syödä muiden nähden muutama pala jotain pientä, koska niinhän normaalit ihmisetki tekee, mut ootas vaan kun seuraavana päivänä tajuu mitä on tehny, ja maailmanloppu iskee.. sssssairas musta maailma.

    Täl kommentil ei nyt taas kerran ollu mitään ponttii eikä järkee:DD Ihan mielenkiintosta vaan tietää, et joku muuki tekeee niin automaattisesti tota "normaali-ihminen" - roolii, ettei ees ite ehi tajuumaan sitä mitä tekee tai sanoo. En tiiä kuuluukohan se tähän sairauteen?

    Voimii nii paljo tähän mustaan syksyyn♥

    p.s. muista siel salil, ketään ei oikeesti kiinnosta paskan vittuikaan mille sä näytät: minkä kokonen, millaset vaatteet, miten teknisesti oikein liikut ja miten kovasti ja paljon.!!! Ehkä jotku teinipissikset kattelee joskus, en kiellä etteikö tulis paha olo, mut vitun jälkeen jääneet äpärät. Älä anna sellasten häiritä jos tulee vastaan!!;) SItä paitsi, kaikki liikkujat alottaa jostakin! Eihän sitä tiiä jos sust kuoriituuki viel oikee salihirmu!!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^oho tulipa romaani kommentti ja mä kun ajattelin laittaa jotain ihan vähän lyhyesti...:--D

      Poista
    2. Ihana romaanikommentti! Kiitos, tuli tosi hyvä mieli :) <3

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!