perjantai 28. marraskuuta 2014

Voi TÄDDÄDÄÄ

Ihan hirvee päivä.
Yökötti koko alkupäivän. Menin vanhempien kanssa kauppaan. Käytiin myös Lidlissä. Josta tarttu mukaan (MIKSIMIKSIMIKSI) 2 croissanttia ja foccaccia ja brezel. Kiva, mahtavaa. Olin muutenkin aivan sekaisin. Ihan hyperaktiivinen, pälätin vaan koko ajan kaikesta. Ja isä kehui kuinka hymyilen nykyään. Niin, vitun idiootti, sehän kertoo kaiken. Ja molemmat hehkuttaa kun liikun ja oon nykyään niin "pieni". PIENI. Tämä ruho ei ole pientä nähnytkään. Olin edelleen vähän lääkehuuruissa. Motoriikka oli aika heikkoa välillä. Mutta molemmat on vaan niin onnellisia kun mä oon niin iloinen.

No, kotiin päästyä tajusin kuinka vammanen idiootti mun normaalirooli taas oli. Joten sessiohan siitä tuli. Ja hain sitten vielä lidlistä 2 suklaamuffinssia ja 2 mustikkamuffinsia koska piti olla myös jotain makeaa. Ne oli kyllä todella ällöjä. Kaiken söin ja melkein kaiken sain ulos. Vaikeaa edellen saada yökkäyksiä aikaan. Alkoi vaan maistua niin kovin happamalta joten en jaksanut enää ja varmaan vähän foccacciaa jäi. Muuten oon syöny tänään aika vähän. Joten kalorit vielä tässä vaiheessa ok, kun laskin ahmituista noin 400 kaloria.

Mussa on niin paljon vikaa. Mä olen niin vitun sairas. Tai en sairas vaan viallinen. Jollain hyvin pohjimmaisella tasolla. Jota ei voi korjata. Sairaudesta voisi parantua, tästä ei.

En edes oo liikkunu tänään yhtään kun se kauppareissu kesti niin kauan, etten enää ehtinyt niille ryhmäliikuntatunneille, enkä jaksanut mennä salille koska (LAISKALIHAVA) huomenna olis ainakin bodypump tiedossa.

Putoaminen tuntuu kiihtyvän, vauhti kasvaa, joko läjähdän pohjaan?

3 kommenttia:

  1. En osaa kommentoida mitää järkevää joten kommaan nyt tähän , et mäkin meen huomenna lindiiil!!!1 Ostan sellaset pullamätöt paisopisteest, syön ne ja lihon niin et vihaan itteeni koko loppu vuoden!!!!:===) Ajattelin pitää ihan sisälläni ne, koska en jaksa oksentaa.

    Bodypump on ihanaa <3 Mulle tulee sitä nii ikävä (ja kaikkii muitki tuntei) ku mun salijäsenyys loppuu.. :'(( Pumppaa sit munki puolest!

    Voimii sulle tähä kamalan harmaaseen "talveen"♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. croissantit ja ne vitun mustikkamuffinssit.... AAAAAAAAAAAAAAAAH <3<3<<33<<3

      Poista
    2. Hiton paistopisteet, kiusaa vaan ihmisiä :D

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!