maanantai 24. marraskuuta 2014

Ruma mutta kevyempi

Paino mennyt vähän alas, jei. Keho vaan on entistä rumempi, nei.

Syömiset menneet aika hyvin, lauantaina iski paha ahmimishimo, osaksi oli varmaan mun hiilarikammosta johtuvaa hiilarihimoa. Vedin sitten suklaata. Ne oli siinä jo hetken olleet kun mun piti leipoa. Mikä oli jollain tavalla myös onni, koska en viitsinyt lähteä kauppaan, josta olis tarttunut kyllä sikana kaikkea mukaan. Oksentaminen ei oo edelleenkään palautunu siihen mitä se oli ennen oksennusrefleksin häippäsyä, vituttaa. Joten jo sen takia on pakko yrittää syödä säännöllisesti ja saakelin hitaasti. Eilen söin kesäkurpitsaa eli jotain parisataa grammaa, melkein 40 minuuttia.

Olin siis viime viikolla viitenä päivänä salilla. Kerran oikeesti salilla, muuten ryhmäliikuntatunneilla. Tänään en menny vaikka olin suunnitellut, aika meni siivoillessa, kauppareissuilla ja ruoanlaitossa. Alkoi ollakin jääkaappi huolestuttavan tyhjä. Punajuuri on nannaa!

Siitä lääkekännistä tuli aika yllättäen krapula, kauhee pettymys, mut ainakaan en lihonut.

Otin vaatekaapista järkyttävän kasan vanhoja hehtaarikoon vaatteita. Ja edelleen pitäis mennä vaateostoksille, varsinkin kun nyt aion entistä useammin hikoilla, niin olis kiva kun vois tarvittaessa ottaa kaapista jotain päälle. Vaateostokset on vaan niin saatanan vittumaista perseilyä, ettei mitään rajaa. Mikään ei kuitenkaan ikinä oo oikeesti hyvä. Ja nekin jotka kaupassa on ok onkin kotona aivan kauheita. Oikeita rintsikoita ei mulla edelleenkään ole. Koska mulla ei nykyisestä koosta ole mitään käsitystä ja urheiluversiot on vaan saakelin mukavia. Ja siinä vasta alkaa sen kokeilemisen kanssa palaa hermo.

Tällaista tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!