torstai 20. marraskuuta 2014

yökötys

Yliannostus oksettaa. Heilun kun kävelen, muistuttaa peruskänniä aika hyvin. Mutta oksettaa ihan helevtisti. Söin puuroa ja yritin sillä saada olon paremmaksi kun en oo tänään paljoa syönyt (jee!) niin ajattelin, että huono olo johtuu myös siitä. No ei auttanut, päässä vaan heilui enemmän, joten pönttöön se meni.

JOTEN VOIN ILOLLA ILMOITTAA: KALORIT ALLE TUHAT

Ei oo pitkään aikaan ollut tällaista. Oon oppinu syömään todella hitaasti. Ja suurin osa mun ruoasta on raakaa kasvista. Tänääkin mennyt 2 kesäkurpitsaa, 2 porkkanaa ja paprika. Plus mun raakasalaattia.

Ei saaatna kun yököttää...
Ja mähän ansaitsen tän huonon olon. Mitäs oon niin tyhmä, että vetelen vaan lääkkeitä huvikseni.

Ja tää teksitikin on kauheeta, mut se vaan joenkin tulee vaan kun on sekavassa tilassa.

Vitun terapia.

Se ei tee mulle hyvää

KLO 23.46

Toinen oksennus, koska huono olo.
Jee, vähemmän kaloreita, vähemmmän läskiä.

2 kommenttia:

  1. Musta on aina jotenkin hankalaa, kun syömishäiriöiset lähettää tsemppikommentteja (siis parantumiskommentteja) toisilleen, mutta itse silti ovat kiinni sairaassa mallissa. Säkin kommentoit Ihanan pelottava meri -blogiin tosi fiksusti. Kunpa vaan ihmiset osaisivat pitää huolta itsestään yhtä hyvin kuin pitävät muista! Jokainen on ansainnut hyvää kohtelua, myös itseltään. Tsemppejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Objektiivisuus on vaikeaa omalla kohdalla. Ja toki mun ja Perhostytön tilanne on aika erilainen. Mutta kiitos kommentista ja tsempeistä!

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!