sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Epäonnistun jatkuvasti

Mä en handlaa leipää kyllä yhtään. Klo 14 ja kaloreita 1458. Oksentamista tunti ja todella vähän tuli mitään. Raivostuttavaa. Epäreilua. Ja huomaan kyllä nyt kuinka oksentaminen vaikuttaa mun mahaan. Heti on aamulla tuskaista. Se on kyllä aika hyvin hallinnassa kun syön tasaisesti ja enkä liikaa kerralla. Ihan kiva kyllä vähän saada jotain järkeä siihen ongelmaan. Mutta kärsisin siitä ongelmasta mielummin kuin lihoisin. Vitun leipä. Ja vitun hiilarit, tuli taas hetken jälkeen syömisestä niin hirvee olo, hyi että. Enkä näköjään edes tiedä minkälaista on normaali syöminen. Söin ensin ja laskin kalorit vasta jälkeen. Se on aina virhe, pitäis sekin jo tietää. Mutta normaalit ihmisethän syö leipää. Monet joka päivä. Ja vielä jotain ruokaa ja muuta, eikä niiden kalorimäärät voi olla noin isoja, muutenhan ne lihois koko ajan.

Mä en halua lihoa. Haluan oksentaa mielummin. Muistelen aikaa, jolloin söin ihan mitä vaan koska vaan, enkä välittänyt yhtään. Mutta en mä halua olla kahtakymmentä kiloa isompi ja aivan paskakuntoinen. Omenoissakin on liikaa kaloreita. Kaalessa, tomaatissa, porkkanassa, kaikessa on liikaa kaloreita. Mulla on pöydällä tollanen pieni avokado, sekin pitäis syödä pois, mut ei nyt ainakaan tänään. Todellakaan. Mulla on ollut monta kuukautta jääkaapissa pieni tölkki jotain hienoa limsaa, jonka sisko joskus antoi mulle ja hehkutti kun oli niin hyvää. Mutta kun siinä on sokeria, kaloreita. En mä vaan voi juoda sitä.

Mä inhoan ruokaa. Mä rakastan ruokaa. Mä ajattelen sitä koko ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!