tiistai 9. joulukuuta 2014

tää on hifveetä paskaa

Kaikkialla on verta. Hirvee siivoominen.

Ranne on auki, mut en edes saanut mitään kunnon suonia auki.
Vitun vaikea kirjoittaa.

Olin röökillä enkä meinannut saada avainta lukkoon. Kaikki on raskasta, hidasta, vaikeaa.

Mutta ei lähelläkään kuolemaa. Ihan naurettavaa. Noloa. Mä oikeasti luulin, että voisin kuolla, Olin aivan onnessani kun sain viilletytä. Mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Se on kyllä ommeltavan kokoinen, joten se on onnistunut. Mutt turhaa sekin. Kestää niin kauan, että se paranee.

Yritän eptoivoisesti korjata kirjoitusvirheitä.  Päähän sattuu. Oksettaa.

Hyi perse kun huono olo.

Yritin viiltää kaulan auki. Hyvä, sitähän ei kukaan näe, hienosti menee.
Siinä on hiuksia kiinni, en viitsi kiskoa niitä irti.

Miksen mä voi kuolla? Mä haluan vaan kuolla, en mitään muuta. Kyllähän ksikilla  on oikeus kuolla. Mun elämä on vaan paskaa, kärsimystä, epätoivoa ja itkua.

On niin huono olo. Tää minitsblettikin painaa törkeän paljon. Mä en tunne mun kdhoa kunnilla.

Pöässä humised ihan hulluna.

Niin noloa. Hävettää ihan hirveästi. Ihan vaan sen takia, että oon elossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!