tiistai 9. joulukuuta 2014

oon vitun tyhmä

Miten voi ihminen olla näin tyhmä?! ÄÄÄPKJGFEGJL, PP

Inhoan itseäni. Ja koska olin tosissani ajatellut, että kuolen, niin oon vaan syönyt niin kuin läskin kuuluukin.

Sipsipussi dipin kanssa. Monta LEVYÄ suklaata. Rasvainen pestolla maustettu seitankokkeli. Ihanaa omaa papupataa. Sikana puuroa. Ja sit tein vielä yöllä kauralastuja.

Niin. Ja mulla on vielä viiniä jäljellä.  Ja oon edelleen ihan huuruissa. Joten voinhan mä vielä yrittää... Kun niin aina sanon, että haluan vaan kuolla. Ja sitten en kuitenkaan saa sitä tehtyä. Lähellekään.

Päässä heiluu, sydän hakkaa. Sormet ei tottele. Oksettaa. Pystyasento on haastava.

Mä voisin viiltää ton kyynärtaipeen taas auki, mutta ei sekään auta kun epäilen, että saan kaivettua koko suonen esiin. Ei sen viiltäminen vaan riitä. Ja siihen tulee toipumisaika verenhukan takia.

Haluun kuolla.

Kuva tulossa. Omalla vastuulla katsotte. En oikein tiedä miks haluun jakaa tällasen kuvan. Sehän on vaan kamala epäonnistuminen. Pelkkää läskiä vaan esillä.

.
.

.
.
-
-
--
-
--
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-

--

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---
---
---
---
--
--
--
--
--
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-







1 kommentti:

  1. oijoi.. menisit tikille? :--( tai no.et varmaan halua. jos kuolla haluat.
    hei pieni älä mee vielä. oot oikeesti tosi tärkeä.
    <3

    VastaaPoista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!