tiistai 9. joulukuuta 2014

Paskaapaskaapaskaa, tätä tää todella on

Juon viiniä ja ajattelin tehdä pannaria.
LÄSKILIHAVAPASKA

En mennyt DKT-ryhmään, koska edelleen huuruissa ja nyt lisäksi alkoholikännissä.
VITUNOPASKAHYÖDYTÖNIDIOOTTI

Sen ryhmän vetäjä kehotti mua soittamaan mun terapeutille. Kysyin, että mitä se muka voisi tehsä. Vastaus oli en tiedä, mutta puhelinkonsultaatiot on juuri tällaisia varten. Niin eli ei se voi tehdä mitään. Joten miksi mä soittaisin sille?

Kyllä mä meinasin soittaa sille eilenkin.  Mutta en vaan kehtaa. Ja muutenkin,sehän vaan puhuis mua pois itsemurhan tekemisestä, joten ei kiinnosta. Se vaan sanoo, että se välittää, mut en vaan usko.

Kuntoutustukihakemus ei mennyt läpi. Oon tehnyt työmarkkinatukihakemuksen jo 2 kertaa väärin. Ei mulla oikeesti olis yhtään rahaa jos ei vanhemmat auttais. Mutta en mä voi olla mikään työnhakija. En mä voi mennä töihin kun en edes saa paria yliopistokurssia tehtyä. Terapeutti oli vaan, että tottakai se hylättiin, ei eläkkeelle noin vaan pääse. Ja mä vaan tunsin itteni niin typeräksi. en mä tajunnut, että sitä on niin vaikea saada. Psykiatri, joka reki siihen lääkärintodistuksen ei mitenkään ilmaissut, että se ei menis läpi. Ja ei edes tiennyt, että sen käsittelyaika on 2-3 kuukautta. Joten mä oon tässä sellaiset 2 kuukautta odottanut tota päätöstä ja sitten sieltä tuleekin hylätty. Jota en oikeesti osannut odottaa. ja mun terapeutti tuntuu vaan luulevan, että mä jotenkin haluaisin olla eläkkeellä. En halua, todellakaan. Mä haluan kuolla.

Yritin viiltää lisää. Osuin vähän suoneen, mutta en kunnolla mihinkään paitsi ehkä hermoon kun sattui niin saatanasti.

En oo tehnyt tänään mitään, vaan maannut koko päivän. Nukuinkin vaan pari tuntia. Ja mähän vedin kaikki iltalääkkeet, joten ei unta mulle.

Ja anteeksi, mut en  oikein osaa vastata teidän kommentteihin. Mutta arvostan jokaikistä ihan hirveän paljon. ne on aina arvokkaita ja ihania.
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!