sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Antakkee pullaa

Sanoisin potevani flunssaa nyt sitten. Eilen illalla tuntui saakelin kuumeiselta, en omista mittaria, joten en tiedä. Olin siellä crossfit-salilla eilen, ei ollut mikään fiksuin päätös tän flunssan kannalta. Mut sain sentään vähän muuta tekemistä kuin syömisen. En meinannu millään päästä lähtemään sinne kun oli niin paska olo. Ja sit rupesin siinä shoppailemaan taas Fitnesstukkuun uutta tilausta kun tunnetusti kierin rahassa, ja söin. Söin, söin, söin. Koko saatanan päivä oli aivan karmee nälkä, illalla oli erittäin lähellä, etten lähtenyt kauppaan hakemaan leipää. Mut onneks en, kalorit jäi siedettäviin lukemiin, sain nukuttua ja vaaka oli yllättävän hyvä kaveri aamulla. Tänään oon lähinnä tehny ruokaa, seitanin vaivaaminen oli aika rankkaa. Liikaa kaloreita siihen nähden, etten oo mitään tehny, mut yritän ajatella niin, et kun nyt ravitsen itteäni hyvällä ruoalla, paranen nopeemmin ja pääsen taas salille, Vaikka täytyy taas todeta se nukkumisen tärkeys. Vituttaa tää naurettava nurinkurisuus, että kun liikun, en nuku. Tätä oon vähän odottanutkin, että väsymys vaan voittaa ja jään kotiin makaamaan, Flunssa on melko harvinainen lisämauste mulle. Yllättävää vaan se, että yleensä oon masentunu siitä väsymyksestä ja sitä seuraavasta laiskuudesta niin paljon, et oon syöny miten sattuu ja vetäny kaljaa. Toki ne on nytkin ollu mielessä kerran jos toisenkin, mutta eí sen suuremmin. En mä vois kuvittellakaan, että nyt söisin ja joisin kaloreista välittämättä. Ho, pakkomielteet on vallaneet lisää alaa. Hyvä vaan jos se johtaa pienentymiseen. Siitä on tullut selkeä ykkösprioriteetti. Ja hyvä vaan, onpahan jotain tavoitteita mullakin. Sisko muuten menee naimisiin kesällä. Joten mun täytyy varmaan näyttäytyä jossain muussakin kuin farkuissa. Hyi perse. Joten olis parasta olla pienempi. En kyllä tiedä miten selviän muuten siitä päivästä. Koska ruokaa ja juomaa siellä tietenkin on. Ihan vaan tarjolla. Nenän edessä. Koko ajan. HYI

Olis perjantaille suunnitelmia. Huonoja, ihania, helpottavia suunnitelmia. Koska se vaan pyörii niin armottomasti päässä koko ajan. Rupesin jumalauta tekemään oikein kunnon listaa kaikista sessioideoista. Hyvä, vitun hienoa. Oli inhaa nähdä perjantaina isän kanssa kaupassa laskiaispullia. Ne oli vielä Lidlin shokkitarjoushyllyssä, joten varmaan ihan hyvän hintasiakin. Mut ne oli kyllä Fazerin, ne ei oo kovin mahtavia. Haluaisin leipoa itse pullaa. Ja leipää. Ja kaikenlaista. Mun hiivataikinoiden tekeminen tätä varten on vaan kaatunu mun kärsimättömyyteen. Varsinkin jos iskä veis mut taas perjantaina kauppaan ja ostais aineksia niin sit pitäis olla hyvin suunniteltu ruoat etukäteen, koska en uskalla täysin tyhjään mahaan ruveta syömään mitään kiellettyä, koska ikinä ei kaikki tuu ulos. Mutta koska leipomiseen tietenkin menee hitosti aikaa niin ei jaksais tehdä ensin oikeaa ruokaa, syödä, ruveta tiskaamaan, leipoa, syödä taas oikeaa ruokaa ja sit vasta syödä niitä ihanuuksia. Silloin varsinkin se menee järkyttävän nopeaan hotkintaan, eikä tuu yhtään nautittua siitä ruoasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!