tiistai 17. helmikuuta 2015

Pää on painava, voiko aivot lihoa?

Vähän jännä olo. Kelasta soitetaan huomenna, jotta saisin jotenkin hoidettua tätä mun tukisysteemiä. Rahat hupenee tililtä karseaa tahtia. Ja mä tein tilauksen fitnesstukkuun, hienoa. Se puhelu rupes ahdistamaan eilen aika pahasti, soitin sit äsken terapeutille ja alkaa tuntua aika kivalta, että se on olemassa. Nyt mua itkettää ja naurattaa samalla. Se kuinka kivalta tuntuu, että mä voin soittaa sille. Ja kun se kannustaa mua. Varsinkin se kun se sanoo mulle, ettei oo mitään hätää. Se on jotenkin hirveen ihanaa.

Dkt-ryhmä olis tänään, mut en mä jaksa mennä. Eilen illalla oli taas tosi karsee ja kuumeinen olo ja kun sinne on kuitenkin se 5 kilsaa matkaa yhteen suuntaan niin en taida pystyä. Päässä heittää koko ajan ja haluisin nyt vaan mahdollisimman nopeesti eroon tästä flunssasta. Vaikka oonki nukkunu tosi ihanasti nyt kun en oo mitään tehny. Kiva sit kun oon terve ja meen taas salille. Sit en varmaan taas nuku, kiva. Eikä nää muutama parempi yö todellakaan korvaa kaikkia niitä paskoja öitä, joita tässä on ehtiny kertyä.

Sessiointi  pyörii todella pahasti päässä. Suunnitelmat alkaa olla liiankin hyvin jo mietitty, niistä on todella vaikea päästä eroon muulla kuin niiden toteuttamisella. Ainakin nyt tuntuu siltä tosi vahvasti. Illat on ihan hirveitä niiden ajatusten kanssa, eilenkin oli melko lähellä, etten lähteny kauppaan. Varsinkin kun olin vetäny yli 1600 kaloria jo neljän aikaan, tuli paniikki siitä, miten selviän loppupäivän. Lopulta kaloreita tuli noin 1800. Mikä on liikaa kun en mitään tee. Paitsi siivoilin vähän, tein ruokaa ja pesin pyykkiä. Näillä näkymin lauantaina posahtaa.

Hitto kun paska olo. Mulla on jo tosi kauan ollu niin, että syöminen aiheuttaa tosi pahaa huimausta, yökötystä ja pääkipua. Varsinkin aamupala. Mut sit kun en oo hetkeen syöny, on kuitenkin huono olo. Eli koko ajan on yleisesti paska olo. Väsyttää.

Ajatukset ei nyt toimi, kauheen irtonaista tekstiä, plöö.

Ihme vikakappale.

2 kommenttia:

  1. otathan varovasti siel salil kuitenki viel sen viikon tai pari, koska keho ei välttämättä oo 100%parantunu vaik silt tuntuiski!!

    Oispa olemas joku lääke joka poistais mättö-oksennus-himot ..:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt tuntuu, etten pääse salille enää ikinä, karsee olo... Voi sitä mäki oon ajatellu täs pari päivää! Olis vitun ihanaa.

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!