tiistai 10. helmikuuta 2015

Sontaläjä.

Ihan hirvee epäonnistumisen tunne eilen stepissä. Alko ihan hyvin, mut jossain vaiheessa vaan ei saatana jaksanut, rupesin sekoilemaan, jalka ei enää noussut, polveen sattui ja kaikki oli paskaa. Kyyneleet kihos silmiin ja hävetti niin vitusti. Niin saatanan paska fiilis, täysin huono ihminen kun en jaksa tunnin steppiä. Varsinkin kun viimeksi meni niin hyvin niin se, ettei päässyt edes samalle tasolle oli vitun kauheeta. Kyllähän mä taas tajuan sen, että ei joka kerta voikaan mennä ihan putkeen ja muutama viime yö on ollu niin perseestä, että eihän ole mikään ihme, ettei jaksa. Plus oksensin kuitenkin vähän edellisenä päivänä. Ja onhan tunnin steppi melkoista hullun hommaa muutenkin. Mutta kun se epäonnistuminen on mulle vaan niin uskomattoman kauheeta. Halusin lähteä kesken pois, mutta en mä nyt sellaista ainakaan kehtaa tehdä. Halusin vaan päästä kotiin itkemään, mut itku loppuu sillä sekunnilla kun oon yksin. Vittu sentään. Itkeminen vois sentään vähän helpottaa sitä oloa, mut ei se vaan yksin tuu. Meinasin soittaa terapeutille, ihan senkin takia, että saisin itkettyä, mut en sit viitsinyt/kehdannut. Vaikka se aina kannustaa mua siihen ja on sanonut, ettei mikään asia ole liian pieni, ettenkö voisi soittaa. Mut en mä silti jotenkin viitsi häiritä sitä mun vammasuudellani. Varsinkin kun tuo nyt oli sellanen juttu, jolle se ei voi mitään tehdä, enkä mä tarvinnut mitään neuvoja tai muuta. Munhan pitäis itse osata lohduttaa itseäni ja olla myötätuntoinen itseäni kohtaan. Loppuilta meni taas niin, että en antanu itteni ajatella koko asiaa, vaan katoin telkkaria ja söin. Vaikka tuntu, etten edes ansaitse ruokaa kun oon niin paska. Stepistä lähtiessä kävi mielessä, etten ansaitse edes vettä. ! Oikeesti, mitä helvettiä?! Mun ajatukset vaan kieroutuu koko ajan enemmän.


5 kommenttia:

  1. Mä lähdin stepistä polven takia kesällä kesken. :D Kyllä sä ansaitset vettä ja ruokaa... Yritä jaksaa...

    VastaaPoista
  2. mullla oli nyt ihan tajuton kiire, joten luin vaan ton alun, mis kerroit tost stepist ja haluun nyt ihan välttämät kommaa siihen!
    Tuli paha mieli ku aloin ajattelee itteeni joskus aikoinaa niil tunneil, ku joskus on menny päin helvettii ja yrittäny vaan pitää ittensä kasas siel.(mullaki joskus ihan vaan väsymyksest menny ihan sekasin, eikä koko tunnista oo tullu mitään, tai sitten kipeen jalan kanssa yrittäny vääntää, joskus tuntu et pumpis kuolen ku alko tulla rytmihäiriöt pahan mia- kauden takii) Se on ihan kauheeta ja tosi epämiellyttävä kokemus! Mutmut, ens kerralla jos oikeesti tulee tollai et ei enää mikää mee hyvin NI LÄHE POIS! Se ryhmäliikuntatunnil olo ei oo mikää sitova, et "joo vaik polvi menis poikki ni on pakko olla tääällä" Se ei oo mikää kilpaurheilu, jossa on elämästä ja kuolemast kiinni jos jätät kesken!
    Mulla ei varmaan ees sormet riittäis siihen määärään, monesti oon poistunu kesken tunnin erinäisist syistä! :D
    Jos polvi on nyt pitemmän aikaa kipee ja haluut silti yrittää käydä niil tunneil, ni SANO ohjaajalle tunnin alus ,et sulla meni viimeks polvi sen verran pahasti, että nyt oot vaan kokeilee ja jos menee liian kipeeks ni saatat lähtee kesken tunnin pois!:) Kyllä se niille ohjaajille on OK! Ja mielummin nii, kui se, et ne näkee sut siellä kyyneleet silmis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ ei se polvi siitä stepistä sinänsä kipeytyny, siihen sattuu melkein koko ajan. Ja joo, kyllähän sieltä ihmisiä lähtee kesken pois, eikä siinä oo mitään. Mä en vaan kehtaa.

      Poista
    2. Höpöhöpö! Nyt heität ne kohtaukset vithuhun!

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!