maanantai 23. helmikuuta 2015

Persus, kun huono olo

Aika täysinäinen olo. Meinas taas syöminen vaan jatkua ja jatkua, mut onneksi pystyin odottamaan, koska nyt oon vähän turhankin täynnä. Näin joskus jonkun dokkarin, jossa tehtiin tutkimusta siitä, kuinka ihmisillä jotka oksentaa, signaalit jotka kertoo kuinka paljon on syönyt kulkee hitaammin aivoihin. Teen liian hyvää ruokaa, piru sentään.

Taitaa olla kuumetta taas. Olin shoppailemassa vaatteita ja meinas kyllä voimat loppua ihan täysin. Sovituskopissa vaan huojuin edetakaisin kun oli niin rankkaa hommaa. Ja hirvee päänsärky ja yleisesti huono olo. Ja järkyttävän kylmä. Mulla oli kunnon toppavaatteet päällä, lämpötila plussan puolella ja olin aivan jäässä. Nyt on selvästi sellanen kuumekylmyys ja päähän sattuu. Haluisin upottaa pääni johonkin lumihankeen. Hitto. Luulin, et pääsisin kohta kunnolla liikkumaan, alkaa ärsyttää tää makoilu. Plus paskat yöt on tullu takaisin, joten turha on sitäkään miettiä, etten sit nukkuisi kun liikun. Tänäänkin kesti taas sika kauan päästä aamulla ylös, eikä unikaan meinannut tulla vaikka olin niin törkeän väsynyt kun sänkyyn menin. Päässä pyöri ajatuksia laidasta laitaan ihan hirveellä nopeudella. Rupesin siinä kirjottamaan päässäni uutta blogitekstiä. Ja kaikkea muutakin.

Yököttää, hyi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!