keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Saatanan perkele. Taas paskaa.

VITTU
Isä lähetti viestin, että mennään kauppaan torstaina tai perjantaina.
JA ETTÄ MENTÄIS SYÖMÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RAVINTOLAAN!!!!!!!!!!!!!!!
Ihan hirveetä. Eli voisin saman tien sessioida kans ku pilallahan kaikki on jos mä syön jotain ravintolaruokaa. Ja saakeli mä haluun leipoa brownieita. Saatana. En muutenkaan todellakaan halua syödä missään ihmisten keskellä. Jotain jonka kaloreita en tiedä. Ja joka on todennäköisesti muutenkin sellaista, jota en muuten söisi.
Ahdistaa vitusti. En oo vastannu mitään. Munhan pitäis nyt tietenkin vaan yrittää syödä jotenkin normaalisti, ei kukaan liho yhdestä ravintolaruoasta. Ja kertoa, että mun on vaikeeta syödä tollalailla. Olla rehellinen ja oma itteni. Joo, onnistuu varmaan niin. Ja kun mä haluan sessioida. Haluan oksentaa. Se olis niin ihanaa.

Nyt sit pitäis valita, että toiminko järkevästi vai saakelin idioottimaisesti. Idioottimaisuus vaan houkuttelee niin sikana. Kyllähän mä tiedän mikä on oikein tässä, mutta en saa mitään tyydytystä siitä, että toimisin sillä lailla. Kun en mä näe siinä mitään iloa. Ei ole motivaatiota mihinkään muuhun kuin laihtumiseen. Jos vaan oksennan tarpeeksi niin en liho. Jos syön "normaalisti" saatan lihoa. Plus kaikki se ahdistus. Muutenkin paino on noussut, kaloreita oli ainakin eilen ihan liikaa ja kaikki makea himottaa niin saatanasti.

voi perse

4 kommenttia:

  1. Mä menisin. Vaik tiiän miten sietämätön ruoka-ahdistus on, mut jos sun isäs on sulle yhtään tärkee ni mee. Et tiiäkkään miten arvokast se voi oikeesti olla, et oma isä kutsuu syömään, ees jotain haluu tehä sun kaa.
    Antasin mitä vaan aktiviteeteist mun isän kaa, vaik se vaatis maailman isoimman aterian syömist.
    Ruoka ja laihdutus ei saa mennä ihmissuhteiden edelle!!TSEMPPIÄ!
    (paitsi tietty, jos ne ihmiset vituttaa yms nii paljo ettei halua olla niiden seurassa yms yms jnejne, ni sit se on avot antautuu omalle sairaalle tai mille vaan elämälle)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en samalla lailla arvosta ihmissuhteita. Vanhemmat aiheuttaa lähinnä ahdistusta. En oo vieläkään päättäny mitään :/

      Poista
    2. Okei no sit... Hmmmm.... Jos voisit sitten ihan neutraalisti kysyy, et onks pakko mennä ravintolaan, et voisitteko tehä jotain muuta mukavaa yhdessä . Esim käydä leffas tms ? Tai sit vaan sanoo, ettei oikein oo nyt ravintolafiilistä?
      Mun vinkit on nyt kyl vähän huonoi, ku ite en oo pitkää aikaa joutunu käyttää tekosyit olla tulemat ravintolaan (paitsi joskus kaveri kutsut on kyl helppo skippaa, mut vanhemmathan on asia eriksee..)

      Poista
  2. Sä oot niin ihana kun kommentoit! ♥ Mut todennäköisesti ei tule toteutumaan koko juttu, huhhuh. Mut sessioinniksi taitaa silti mennä, ehheh.

    VastaaPoista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!