tiistai 16. syyskuuta 2014

ääliö, vitun typerä läski

Haluan ahmia ihan koko ajan. Eilen syötiin kaverin kanssa sipsejä samalla kun juteltiin. Olisin halunnut oksentaa. Mua ahdisti, ällötti ja oksetti, mutta en voinut. Se vielä sanoi, että voisi mennä lenkille, jolloin olisin saanut olla hetken yksin, mutta ei se mennytkään. Koko ajan ajattelen, että kun oon hetken yksin syön ja oksennan.

Ja niinhän siinä kävi. Se lähti luennolle ja mä taas vedän sitä vitun leipää PLUS taas levy suklaata. Ja se varmaan alkaa kohta tulla takaisinkin niin melkein tulee kiire. Vittu mitä typerää paskaa. En ymmärrä miten mun ahmimishimot on näin noussut ihan uusiin sfääreihin. Tää on ihan jatkuvaa tappelua joka hetki. Lauantainakin ostin jätskiä ihan tarjottavaksi, mutta mähän vedin koko paketin ja just sain oksennettua ennen kuin tuo mun kaveri tuli. Ruokaongelma pahenee päivä päivältä.

Enkä taaskaan saa kaikkea ulos. Mä vaan lihon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!