sunnuntai 21. syyskuuta 2014

LIHON

Oon oksentanut tänään 10 kertaa. Hyvä, vittu jee.

OON NIIN VITUN TYHMÄ. Söin vaan vaikkei oikeestaan edes tehnyt mieli. Ja kun ei se kaikki tule ikinä ulos. Tuntuu että maha vaan imasee ittellensä varsinkin ne suurikalorimmat paskat.

Ja vieläkin tekee mieli sipsejä ja dippiä. Vaikka tiedän, että ensimmäisten parin kourallisen jälkeen ei edes maista enää mitään, suuhun sattuu ja oksettaa. Ja kun mulla on jääkaapissa 2 kermaviiliä, jotka pitäisi johonkin käyttää. Ja dippikin, jonka se mun kaveri jätti.

Miten mun ajttelu on yhtäkkiä muuttunut näin oksennuskeskeiseksi? Ennen söin juttuja, joissa on enemmän kaloreita, mutta laskin ne vaan mukaan ja yritin kompensoida muina päivinä. Nyt kaikki on oksennettavaa. Paitsi kasvikset, puuro ja itsetehty, tarkasti laskettu terveellinen ruoka. Tai niissäkin vaan pienet määrät. Heti kun maha tuntuu sellaistenkin jälkeen täydeltä, houkutus oksentaa on iso. Mun päässä tapahtui jotain kamalaa paaston jälkeen. Syöminen on lähtenyt ihan käsistä. Vaikka mun piti ruveta opettelemaan normaalia syömistä, vaikka mun piti jatkaa laihduttamista. En käsitä miten muutama viikko ja kaikki on ihan levällään. En oo moneen päivään laskenut kaloreitakaan kunnolla. Ja haluan vaan sitä alkoholia. Vaikkei sekään mitään auta. Ensimmäisten ihana nousuhumala on mukavaa, mutta siitä eteenpäin se on ihan turhaa. Ja kun mä yhdistän siihen aina ihan hirvittävät määrät ruokaa kun pelkään seuraavan päivän huonoa oloa. Ja sitten kun mulla on paljon ruokaa, mulla on myös paljon juomaa. Määrät on tuplaantunut.

Tappakaa mut, pliis.

2 kommenttia:

  1. ja mun viime kommennttiin vastasit ettet oo bulimikko.

    Joo ei toi oikeesti oo hauskaa... Siis sen kerran ku oon oksentanu VIIKOSSA 10 kertaa ni olo on ollu ihan saatanan hirvee, ni mä voin vaan kuvitella millaselt tuntuu ku oksentaa PÄIVÄSSÄ 10.... 8|

    Se paaston jälkeinen ahmiminen on varmaa iha kehon luontane tapa korvata se menetetty energia. Jotkut saa sen sanoinkuvailemattoman himon kuriin, osa taas ei (sen kerran ku mä oon joskus paastonnu pari vuotta sitten ni kuulun noihin ensimmäisiin, että feel you:( )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vaan on aina ollut syömisen kanssa ongelmaa, että tää nyt on vaan sen uusi muoto. Vaikee antaa nimeä tai sanoa sairaudeksi kun se on aina ollut...

      Mun ekan paaston jälkeen ei vaan sen suurempaa ongelmaa ollut. Ja ei kyllä pitäis enää olla kyse mistään kehon energiavajeesta.

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!