maanantai 8. syyskuuta 2014

Sekaisin päästään

Ei jessus mitä sotaa mun pääni sisällä käydään... Mä en meinaa osata päättää enää yhtään mitään. Mun mielihalut vaihtelee koko ajan. Siis viiden minuutin välein. Oon varmaan kolkytäkertaa tänään muuttanu mieltäni sen suhteen mitä syön, mitä teen ja varsinkin juonko kaljaa vai en. Mun alkoholihimot on ihan hirveet. Rupea nyt vielä alkoholistiksi, juu, hyvä. Siis ihan tosissani oon tänään ajatellut, että voin juoda, vaikka lupasin jo hoitaa siskon koiran päivälenkkeilyn huomenna samoin kun tänään. Kun sisko on kipeä, eikä voi kunnon lenkkiä tehdä. Ja justiinhan mä join lauantaina. Ja nukuin KOKO sunnuntain. Nukkuminen oli kyllä perkeleen kivaa. Oikeasti tuntui hyvältä kun oli alkanut taas sitä univelkaa kertyä.

Päättämättömyys ottaa päähän. Eikä mulla aina ole tällaista ollut. Siis ainakaan ruoan suhteen. Nyt joka päivä on niin epämääräistä sekoilua kun pää on täynnä ideoita, joista mikään ei tunnu hyvältä ja toisaalta haluan toteuttaa kaikki. Todella raivostuttavaa. Ja niin, sama ongelma sen suhteen mitä haluun kattoa. Oon aloittanut monenkin tv-sarjan seuraamisen, mutten sitten jaksakaan keskittyä ja unohdan mitä niissä on jo tapahtunut. Elokuviakin olis tarjolla, mutta en oikein jaksa katsoa.

Kun mikään ei kiinnosta tarpeeksi. Pienet tai isot asiat.

Hetkeksi sain jonkun ihme laihdutushulluuden ja keskityin vaan siihen ja oli helpompi olla. Sekin on kadonnut ihan täysin. Tai no toki yritän olla lihomatta, mutta en mä laihdu tällä touhulla. Tuntuu, että mä olen jossain tyhjiössä. Kellun vaan kaikkien vaihtoehtojen keskellä, mutten ole tarpeeksi lähellä yhtäkään, jotta saisin siitä kiinni. Epämääräisyys häiritsee tavallista enemmän.

Ja ilmoittaudun kahdelle kurssille yliopistoon. HA, varmaan saan ne tehtyä, toki. Hyi vittu kun oksettaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!