keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Hiih!

Mä tein sen. Vihdoin. Pari kaljaa se vaati, mutta tulos on sen mukainen.
Rasvakudos aivan pullottaa. Puukko on paska, vanha kunnon terä on kaveri. Ja mä osuin johonkin hiussuonta isompaan. Se suihkusi niin vitun kauniisti, oikein paineella suoraan ylöspäin.
Mä en kyllä aikoihin ole ollut näin tyytyväinen itseeni, joten mun on vähän pakko laittaa yksi pieni kuva.
Mutta samalla täytyy sanoa, ettei se niin mahtavaa kuitenkaan ollut. Kun oo sitä niin kauan miettinyt ja viime kerrasta oli pitkä aika. Isot suonet on kivoja.

Eli varoitus, älä katso jos et tykkää.

-

.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

5 kommenttia:

  1. Voi ei sua, ei tää kannata mitään. Oon ollu pitkään viiltämättä ja siitä pääsee kyllä eroon. Vaikka keksin aina jotain muuta tuhoavaa... Koita sä pärjäillä siellä.. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ole viiltämisen kanssa ongelmaa, viillän jos haluan. Ja se antaa mulle onnistumisen tunteita. Mutta kiitos, koita huolehtia ittestäs <3

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!