sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Väsynyt

Väsyttää niin helvetisti. En saa nukuttua. Mun mahaongelmat on kasvaneet suolisto-ongelmiksi eli ravaan vessassa. Yö meni aikalailla siinä. Ja sitten kun nukun, näen vaan unia, ahdistaa vissiin kun herään ihan hikisenä. Paino tosin mennyt alaspäin, mutta lähinnä varmaan nestettä. Ja sitä itteään.

Mä en jaksa. Kaikki on niin raskasta. Tai en vaan saa aikaiseksi. Tekemisen aloittaminen on niin hemmetin vaikeaa. Kävin kuitenkin kaupassa. Ja ostin kaljaa. Mukavaa. Tekee mieli röökiä ihan helvetisti. Oon nyt ollut polttamatta kohta 4 viikkoa. Mutta tekee vaan mieli. Niin kuin aina. Se on vaan aina jotenkin kiehtonut mua. Ihan lapsesta saakka. Joskus leikin jollain puupalikalla, että poltin. Ja vanhemmat vaan nauroi ja leikillään kysyi, että tuleeko musta isona tupakoitsija. Kun lopetin, mulle ei edes tullut mitään vieroitusoireita. Eli ei mulla ole riippuvuutta, jostain syystä vaan haluan polttaa. Onhan se mulle itsetuhoisuutta. Nyt varsinkin, pienessä humalassa, haluaisin tehdä jotain "väärää", satuttaa. Viiltäminen ei innosta, se on mulle enemmän sitä onnistumista kuin mitään muuta. Joten tupakka, se olis kiva. Mutta tuntuu niin hemmetin typerältä laittaa rahaa siihen kun ei siitä mitään oikeaa hyötyä ole. Ei se esimerkiksi mulla vaikuta ruokahaluun tai mitään. Ja en mä yleensä edes polta kesällä kun on kuuma ja kostea ilma. Silloin tupakka on pahaa. Silti se tulee mieleen tosi usein ja tekee mieli. Ihan hullua. Nytkin haluaisin lähteä kauppaan. Hitto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!