tiistai 8. heinäkuuta 2014

Läääskiiiiii. Ja hikinen.

Olen mä typerä. Lähdin shoppailemaan. Toiveikkaasti kun mähän olen "laihtunut". HA! Sama oksettava, löllyvä läskiperse siellä sovituskopin peilissä tuijottaa. Hyi saatana. Kuvittelin vielä hankkivani jotain lyhyttä. Kunnes taas tajuan kuinka rumat mun raajat on. Arpia, suonia, läskiä. Pelkästään mun kuiva iho on niin järkyttävän näköinen, ettei mitään toivoa. Muut kulkee tuolla +28 asteen säässä jossain miksrosortseissa ja napapaidassa. Mulla on pitkähihainen paita ja ihan perushousut. Ainoa ero muihin vuodenaikoihin on kerrosten määrä. Vittu kun kivaa kun on kesä. Ja mulla pitäisi olla aina joku poolopaita kun niska ja hartiat taas palanu. Ja kävin justii suihkussa ja läskit on jo hikiset.

"Haluan kuolla" soi taas päässä. Joka päivä. Haluan viiltää, mutta haluan viiltää suonia. Oli muuten täysin typerä ostos se puukko. Kokeilin äsken ja se on aivan uskomattoman tylsä! Hädin tuskin iho meni rikki vaikka kuinka yritti. Yritän vielä teroittaa, mutta helpompaa olisi ostaa vaan teriä. Vittu sekin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!