torstai 17. heinäkuuta 2014

Kalorivajetta, vähemmän laardia

Ihana paastopäivä. Mun alle 800 -suunnitelma vaan saattaa nyt muuttua kun menenkin hoitamaan siskon koiraa kun ne lähtee lomamatkalle. Oon siellä varmaan viikon ja pitää pysyä sen kersan perässä, joten ajattelin, että JOS alle 800 tuntuu liian vähältä, nostan tuhanteen. Ja mennään siskon kanssa kauppaan ostamaan mulle ruokaa ja kai sitten jotain pitää ostaa ja sitten mä syön... Vaikka uskon kyllä, että jos vaan oikeasti haluan niin yllättävän paljon sitä jaksaa vähällä ruoalla. Koska vararavintoa on niin helvetisti, joten onko ihmekään. Mun piti alunperin hoitaa sitä vasta ensi viikolla, mutta on järkevämpää mennä sinne suoraan. Joten liikuntaa lisää, haa! Se on kyllä hyvä, mun lenkkeilykin on ihan jäänyt.

Rupesin suunnittelemaan pidempää paastoa, innostuin aivan. Nythän olis lämmön puolesta hyvä aika paastota kun silloin tulee kylmä. Tai ainakin pitäisi, mulla siinä kesti kyllä yli viikko. Mutta ei taas kannata liikaa suunnitella, pitää pystyä sopeutumaan olosuhteisiin.

Tänään ollut ihan kiva päivä, koska syöminen on pysynyt hanskassa huikeat 3 päivää putkeen!

Voisin silti kuolla, ihan koska vaan.

Meinasin jo laittaa mun läskien määrän julkiseksi, mutta en kyllä vaan pysty. Hävettää vaan liikaa.

2 kommenttia:

  1. Siis. sun.kirjotustyyli. on ehkä. parhain. ikinä! :--D
    Ei tietty ite tekstie sisältö oo nii hauskaaa... mut sul on oikeesti ihan mahtava tapa kirjottaa!!:))
    Mustanhuumorihtava! Pakko alkaa lukijaks!:))

    VastaaPoista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!