lauantai 12. heinäkuuta 2014

Tuskailua taas

Vittu kun mun mahassa on vikaa. Söin ensin kaksi omenaa ja sit reilun tunnin päästä kaksi porkkanaa. Vesilasillisen jälkeen mä olen liian täynnä ja mahaan sattuu taas. Voi jee. Tää on kyllä melko vammasta nykyään. Ennen sentään maha vittuilu vain välillä, nyt koko ajan. Mutta on helpompi olla syömättä paljoa kun tietää, että se tulee sattumaan. Joten sikäli en taida mennä lääkäriin.

Ellei käsi tulehdu. Kun on näin lämminkin. Tulee menemään kyllä hetki, että se paranee kun tietenkin aina suihkussa nuo haavat vähän aukeaa. Tai siitä lähtee sitä kuivunutta pintaa pois. Plus olin tänään taas koirailemassa ja ne hyppi mun päälle ja kynsi vähän mun kättä. Ja siinä on taas koko päivän ollut likainen paidanhiha päällä. Mutta eiköhän se siitä. En todellakaan ala tuhlata rahaa mihinkään sidetarpeisiin. Vaikka toki silloin se paranisi nopeammin. Siihen sattuu kyllä yllättävän vähän.

Tuliskin joku verenmyrkytys. Ja kuolisin.
Se olis aika mukavaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!