perjantai 29. elokuuta 2014

en jaksa

En jaksa välittää. Vedän mitä vaan, alkoholia myös. En ymmärrä mihin mun laihtumisinto vaan hävisi. Vaa'an numero itkettää, oksettaa, kaduttaa, mutta en mä välitä tarpeeksi jotta haluaisin syödä vaan kurkkua ja raejuustoa. Ostin keksejä ja leipää, vaikka mulla oli just viime viikolla ihan selvää, että kaikki sellaiset on kielletty, vähintäänkin ne tehdään sitten itse. Nyt en vaan jaksa välittää yhtään.

Oon ollut melko aktiivinen tänään kuitenkin. Pyöräilyä aika paljon, mutta sekin vaan jotta saan kaiken mahdollisimman halvalla, eli kauppakierros, Citymarket, Prisma, Lidl, Minimani. Ostin myös tupakkaa vaikka muka lopetin. Tykkään syysilmasta ja oli kiva pyöräillä. Silti haluan hakata itseni hengiltä. Tehdä isoimman viillon ikinä. Murtaa sormia, hakata rannetta. Itkettää koko ajan. Haluan kuolla. Mullahan olisi mahdollisuus soittaa mun terapeutille, mutta en todellakaan kehtaa ja on perjantai-ilta niin en todellakaan soita. Näin sen Prismassa ja äkkiä lähdin puolijuoksua toiseen suuntaan vaikka halusin vaan mennä sille itkemään kaikkea mahdollista. Ja sen näkeminen sai mut vaan hirveän surulliseksi. Koska mä jotenkin haluaisin uskoa, että se välittää ja tykkää  musta, mutta en vaan pysty. Ja kohtahan sekin loppuu, en halua jäädä kaipaamaan sitä, joten en halua kiintyä siihen, vaikka sitähän se vissiin tavoittelee. Että meidän välille syntyisi sellainen luottamussuhde ja mä voisin olla ihan oma itseni sen seurassa. Mutta ei tässä ole enää kuin ehkä reipas kuukausi ja mulle tulee vuosi täyteen DKT-pelleilyä. Voisin jatkaa muuten, mutta ei mun pää kestä millään sitä ryhmäperseilyä. Se on niin vitun raivostuttavaa. Ja loukkaavaa kun koko ajan oletetaan, että mä olen tietynlainen ja että mun pitää tällaiset taidot opetella, jotta voisin paremmin. Ja kun mä en yhtään sovi siihen muottiin johon mut yritetään siellä lykätä. Ja ne ohjaajat on saatanan ärsyttäviä. Ja kaikki aiheet mulle kovin hyödyttömiä.

Kaupassa musta tuntui, että mä hukun. Kun en edes tiennyt mitä haluan syödä, mitä haluan juoda, mitä haluan tehdä. Samaan aikaan tuntuu, että haluan kaikkea, mutta en kuitenkaan yhtään mitään.

Mutta niin,
Doctor Who <3 <3
David Tennant on kyllä edelleen paras...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!