maanantai 25. elokuuta 2014

viallinen paskaläjä

Haluan vaan kuolla niin paljon.

Mä olen niin lihava, ruma, hyödytön paskaidiootti. Ällötän itseäni ja varmaan kaikkia muitankin. Eilen tein leipää ja söin kaiken. Pari kaljaa kans, ruokaa ja oksentamista koko ilta. Nukuin puoli kuuteen päivällä. Söin, söin ja söin lisää. Oksensin. Istuin suihkussa, enkä jaksanut edes pestä hiuksia. Ikeniin sattuu, painava ja inhottava olo. Haluaisin itkeä, mutta ei se toimi. Tuntuu vähän kuumeiselta. Tuntuu lihavalta.

Haluaisin syödä lisää. Mutten jaksaisi oksentaa. Ja lihon vaan.

Vittu kun en jaksa. Oon niin vitun tyhmä ja viallinen ja lihava ja tyhmä. Miten mä saatoin hetkenkään ajatella, että voisin saada mun syömisjutun jotenkin hallintaan. että kun syön oikeita juttuja vaan ja ehkä jopa menisin sinne salille ja siihen kaikkeen löytyisi jonkinlainen tasapaino. Niin varmaan joo. Oikein kiire tuli itselle taas todistaa, etten mä mihinkään normaaliin pysty.

Mussa on liikaa vikaa. On aina ollut.

Ei mun kuulu elää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!