tiistai 5. elokuuta 2014

Paastopölötystä

Ihana paastoni! Mulle selvästi sopii, hyvä olo, toki väsynyt, mutta en mä ole viikkoihin nukkunutkaan kunnolla joten onko ihmekään. Tänään vaan oli lihakset yllättävänkin kipeät kun kävelin dktryhmäpelleilyyn. Ylämäessä oli hetkittäin jopa vaikeaa. Hmm... Ei mun viime paaston aikana näin nopeasti tällaista tullut. Olinhan mä kyllä jo edellisenkin viikon melko pienillä kaloreilla ja nyt on niin kuuma, että hikoaa mineraaleja pois. Vois vetää suolaa tässä joku päivä. Sillä vois saada vähän varastoitua nestettäkin niin ehkä ei olisi niin kuivunut olo koko ajan. Tai jotain kivennäisvettä. Yritän vaan varoa hiilihappojen ylikulutusta. Koska paskat hampaat jo muutenkin.

Sisko soitti, meen hengaamaan niiden koiran kanssa perjantaina kun ne on aamusta iltaan poissa, eikä se voi koko päivää yksin olla. Ja taas se miettii kauheesti, että mitä se ostaa mulle sinne. Ruokaa siis. Hitto. En kyllä aio syödä. Enkä uskalla. Viimeksi kun söin siitä tuli aivan järkyttävän huono olo. Yhtenä päivänä viime viikolla kun söin pikkasen enemmän kerralla meinasi tajua oikeasti lähteä. Siis ihan vaan kun olin syönyt ja nousin istualta ylös. Eikä se ollut mitään normi huimausta tai että vähän silmissä pimenee. Tuli oikein kunnolla huono olo, oksetti, alkoi leukaa kihelmöidä, korvat kuumeni ja jalat meinasi mennä alta. Se oli kyllä melko jännää ja vähän harmittaa, ettei taju sitten kuitenkaan mennyt. Tajuttomuus on mukavaa. Ainoa tapa, jolla mä oikeasti rentoudun. Eikä satu mahaan! Vitun ihanaa se.

Kalorit pyörii mielessä. Pohdin tässä yksi päivä, että kuinkahan monta kaloria tulee hammastahnasta. Joo, todella turhaa ja typerää ruveta sellaista miettimään. Laitoin hiuksiin eilen kookosöljyä kun ne on kuivunut niin törkeästi ja mielessä kävi, että imeytyyköhän sen kalorit mun ihon läpi. Ho. Voi hyvä. Ja välillä "säästän" kaloreita purkasta. Eli juon mielummin kaksi lasia fun lightia kuin syön kaksi palaa purkkaa, molemmissa siis se huikeat 4 kaloria. Ja sadan kalorin ylittäminen on inhottavaa. Eilen se meni heti rikki kun join energiajuoman, jossa on mehua. Pullossa 120 kaloria. Ja edelleen yksi sellainen kaapissa, koska ne oli joskus tarjouksessa ja nyt siitä menee päiväys. Plus kahvi, purkka ja 4 miniminttupastillia, yhteensä 140 (liikaa). Ja tänään lasi Linessa kevytmonivitamiinimehua 56 kcal ja jonkinlainen l-karnitiinijuoma, jota sain vähän siskolta kokeiltavaksi 62 kcal. Plus kahvi ja purkka. Mun pitäisi juoda mun mehukeittoni pois kun se on ollut avattuna jo jonkin aikaa. Mutta tuntuu turhalta kun tässä on kuitenkin jo tänään ollut vaikka mitä nautittavaa. Eikä mulla mitenkään huono olo ole, mehunkin join, että varmasti jaksan kävellä.

Päivät vaan kuluu niin hitaasti. Vaikka paino menee alas melko herkullista vauhtia ja aika helpolla tämä on mennyt, haluaisin hypätä pari viikkoa eteenpäin. Muuten mä oon melko kärsivällinen, mutta tässä haluaisi koko ajan vaan nopeammin tuloksia.

2 kommenttia:

  1. Mä mietin eile iha läpäl, et onkohan meikeissä kaloreita ja imeytyyköhän ne ihosta läpixD esim ripsari.
    Kyllä tää tauti keksii varsinaisii neroleimauksii joskus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä. Tuli kans mieleen kun laitoin eilen huulirasvaa. Kun sitähän menee suuhunkin helposti. Mut ainakin tajuaa, että se on ihan pöljä ajatus! Niin ehkä ei ihan sekasin ole :D

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!