sunnuntai 10. elokuuta 2014

IHOGAWIBA

Ja niinpä vittu tietenkin. Äiti soitti just ja sanoi, että mennään vissiin kattomaan sen vanhempia viikonloppuna. Launantaina tai sunnuntaina.
Eli vittu ruokaa. Syömistä.

VOI
VITTU JA SAATANA JA HELVETIN PERSE

VIHAAN
MUN
PERHETTÄ
JA
SUKULAISIA

Vittu kun kaikki pitää pilata. Vähänkö vituttaa jos se paasto jää päivän alle kahden viikon. Ja mitä mun ruoansulatus sanoo jos yhtäkkiä syön jotain normaalia ruokaa.

Enkä mä oikein voi siitä kieltäytyäkään ilman mitään oikeaa syytä. Ja justiin sanoin ettei mulla ole mitään suunnitelmia.

vittu

4 kommenttia:

  1. Mitä jos sanoisit sinä päivänä, että sulla on tosi huano olo etkä voi lähteä. Sanot vaikka että sulla on vatsatauti tai jotain ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten hyvä idea, mutta en taida kehdata. Mä en oo ollu siellä niin pitkään aikaan ja äiti on muutenkin loukkaantunut kun mua ei kiinnosta mennä. Mutta ainakin voin vedota huonoon oloon syömisen hetkellä.

      Poista
  2. Tsemppi päälle!!! Syö mahd kevyitä, sano ettei tee mieli ja pistä kuumuuden piikkiin, juo paljo vettä ja sano vaik et tekee mieli vaa jotai kylmää... Se on nii hirvee tunne yhtäkkii alkaa olemattomie syömiste jälkee vetää normaalii ruokaa!!:(( Ja vielpä jos on tollai sukulaiste kanssa jossa sitä ruokaa on varmasti helveti paljo!:ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä. Ja meillä se tarkoittaa yleensä ruoka, jälkiruoka JA jotain kakkua kahvin kanssa. Yritän kyllä kaikkeni, kiitos!

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!