torstai 14. elokuuta 2014

Pää hajoo

Edelleen ihan ok olo, vähän heikottaa ja silmissä pimenee. Kymmenen kilsan kävelykin meni vaan vähän hitaammin. Alle sadassa kalorissa pysyminen ei tuota ongelmia.
Mutta alkaa kyllä kyllästyttää. Pyörtyisin edes.
Haluan kokkailla!!
ÄÄÄ
Resepti-ideoita pää täynnä. Kiersin tänään kahdessa kaupassa kyyläämässä keittiötarvikkeita. Sama tapahtui maantaina. Haluan höyrykattilan, saatana. Ja salaattilingon. Ja sauvasekoittimen. Ja mehustimen. Ja pizzakiven.

Typerä paasto, paska painonpudotus. Ja jää vittu siihen kolmeentoista päivään. Vittu.

Toisessa kaupassa ohitin hevi-osaston. Se oli kyllä virhe. Kukkakaali, se kutsui mua. Se oli 1,99 kilo!! Ja mun lemppariomenat, Paula Redit oli siellä, himohimohimo. Pakko saada. Ja mä himoitsen kaikkea tollasta, jota mun ei edes kannattaisi vissiin paljoa syödä. Kun tää maha on vammanen, eikä osaa säädellä ilmaa ja kaikki ihanuudet tuottaa ilmaa. Ja alan tulla siihen tulokseen, että mulla on ärtyvä suoli, tiedän, äärimmäisen viehättävää, mutta minkäs teet. Sen hoitona on ruokavalio ja sitä vissiin pahentaa aika lailla kaikki mitä mä syön. Inhoan mun kehoa, se on vammanen.

Ja pitää vielä olla kärsivällinen. Ensi viikolla on tarjolla gazpachoa, puuroja, loppuviikosta ehkä kuivattuja hedelmiä ja siemeniä. Tai kattoo nyt. Jos tuntuu ookoolta niin saatana vedän omenaa. Ja voisin tehdä kukkakaalesta keittoa.

Vituttaa kaikki. Miksei voi vaan asiat toimia sillai normaalisti? Vaan jotenkin rullata eteenpäin.

2 kommenttia:

  1. liian vähäne syöminenki vaikuttaa ihan sikan suoliston toimintaan. Kyl mulki menee vatsa ties millälailla ain välistä sekasin , jos oon vedelly kaummin paljon normaalii pienemmil kaloreil!! Suolisto menee ihan sekasi ku se ei saakkaa sitä safkaa 2000kcal edes joka päivä, niiku biologia vaatis..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta sekin, mulla on vaan vähän koko ajan ongelmia sen kanssa...

      Poista

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!