lauantai 30. elokuuta 2014

naurattaa maailma, joka ei välitä

Entä jos ei vaan enää jaksa?
Kun haluaa vaan kuolla.
Joka päivä.
Mitä silloin pitäisi tehdä?

Mietin tätä kun olin kaupassa.
Mitä tarjouksia on niille jotka haluaa vaan kuolla?
Onko järkeä ostaa montaa pakettia nenäliinoja jos aikoo kuolla?
Mitä väliä vaikka omenat olisikin parikymmentä senttiä halvempia muualla jos aikoo vetää viiniä koko illan?

Miksei ole jotain itsemurhatajouksia?
Tai sitten jotain unilääke- yms muita myrkkyjä alessa?

Tosissaan, hyödyttömän ihmismassan tuhoaminen olisi hyödyllistä kaikille muille.
Jos haluaa kuolla, ei tee mitään, elää vaan muiden rahoilla...
Miksei jotain syanidia myydä kaupassa?
Tai muuta vastaavaa...

Pitääkö tässä alkoholimyrkytystä ruveta hakemaan tai jotain lihavuussairautta? Joka taas kuluttaa muiden rahoja.

Miksen mä saa kuolla nyt ja tässä, mahdollisimman helposti ja kivuttomasti?

Kun on selvää, etten mä mitään halua tehdä, joka hetki on tuskaa ja kaikki on turhaa kun en tästä kuitenkaan "parane" kun en edes koe olevani sairas?

Koska mähän olen aina ollut tällainen. Vaikea ja vaivainen. Kyllä nyt jo viimeistään pitäisi päästää mut päiviltä. Säästää muiden tuskaa ja antaa mun  mennä. Unholaan. Pimeyteen ja mustaan. 23 vuotta on ihan tarpeeksi.

Vasen käsi on turvoksissa, hidas kirjoittaa. Hakkasin sitä taas vaihteeksi käsipainolla. Ja aion jatkaa.

Ei mulla ole syytä elää. Kun haluan vain kuolla,
Joten mitä järkeä on siinä, että yhteiskunta tukee mun vammailua? Antaa mun olla kotona ja maata?

Muut tekee töitä, mä vaan olen... SÄÄLITTÄVÄÄ

Ällöttävää, noloa.

Mä vaan olen tällainen. Aina ollut. Mun elämässä ei ole ollut hyviä hetkiä. Olen ihan turha, kukaan ei mua kaipaa koskaan. Voin ihan hyvin kuolla ja säästää muut mun vammaisuudelta.

Oikeesti, eläkää ja nauttikaa kaikesta mahdollisesta.
Älkää antako kenenkään sanoa muuta,
TE päätätte millaisia te olette.
Muiden mielipiteet on taustahälinää.

Jokainen teistä on arvokas ja ihana. Tehkää elämällänne jotain josta voitte olla ylpeitä.
Se voi viedä vuosia, mutta te pääsette sinne. Kun vaan haluatte, oon varma.

Elämän tarkoitus on olla onnellinen. Tehkää sitä, onnellisuutta.
Hymyilkää, naurakaa.
Olkaa, eläkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!