perjantai 8. elokuuta 2014

Tankkipäivä

Otsikon piti olla Tankkauspäivä, mutta tolta se enemmän tuntuu...

Olin siis siskon ja sen miehen kotona taas sen koiran kanssa. Eilinen heikkous ja huono olo jatkui melkein koko päivän, nyt alkaa helpottaa. Ja onko ihmekään kun niin vitusti kaikkea vetänyt. Nestedieetti tänään, ei paastosta voi puhua samassa lauseessakaan. Kalorit jotain oksettavaa (yli 300!!) vaikka piti pysyä max 200. Asiaa ei ainakaan auta ihanat kolmen tunnin yöunet. Jossain vaiheessa päivää piristyin kyllä sen verran, että jopa vähän jumppasin. Siitä piti tulla mulle uusi päivittäinen rutiini, mutta se on vähän jäänyt kun oon muka niin väsynyt. Ihan hyvin sitä energiaa aina löytyy kun vaan rupee tekemään. Plus pari lenkkiä koiran kanssa, joten sikäli "oikeutettu" kaloripläjäys.

Mutta ainakaan en vajonnut ruokahulluuteen! Vähän huolestutti kun viimeksihän siellä ollessani sekosin sen syömisen suhteen aivan täydellisesti. Ja siellä olis ollut kaikkea kivaa. Ja terveellistä. Mä haaveilen ihan sikana kaikenlaisesta ruoasta, mutta eniten ihan perus kaurapuurosta ja varsinkin parsakaalesta. Se on niin törkeän ihanaa. Ja kukkakaali. Ja hemmetti ihan vaan salaatti. Ja kaikki pavut ja muut ihanuudet. Ja toki voisin vetäistä leipää ja pullaa ja suklaata, mutta ei niiden suhteen ole niin pahat himot. Koko ajan vaan mietin uusia reseptejä päässä, varsinkin kaikkea terveellistä ja keveää. Ja toki unohdan kaikki mun loistavat ideat sitten kun ne voisin toteuttaa. Mutta siihen on pitkä matka. Suunnitelma oli kahden viikon paasto, mutta en tiedä kauanko pää kestää sekä ruoan että unen puutteen. Ja sitten toki pitää jonkin aikaa mennä jollain keitto/puuro/smoothielinjalla. Ja vittu nyt opetella syömään niin kuin normaalit ihmiset.

Sisko kommentoi kuinka mä olen niin laihtunut. Ja sanoi. "Etkö sä syö mitään?"
:D
En

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kommentit on kivoja!